Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Skitsnacktråden

Startat av Adam Larsson, 29 september 2020 kl. 17:12:06

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Jag hade en könstig dröm: Stod ute på en altan och på ett högt berg inte långt ifrån såg jag vargar. En varg hoppade flera meter ner till en lägre grund. Vet inte hur långt vargar kan hoppa men de var nog som den var animerad. Helt plötsligt kom Blizzard Midbus från Mario & Luigi: Bowser's Inside Story fram och han hade en röst av Gunnar Ernblad. Han var också på väg ner men då blev jag så rädd att jag låste dörren.
Visst var drömmen könstig?

gstone

Jag är en blå pony som heter ulla jag äter bajs, dricker mynt och har app butlers.

Kan någon ge mig en hat som hete bo talar finska och är gjord av koerv ?

Jag tänkte ta med den till mmånen och visas påven som är en två hövdade ryskl drake som gillar glass och tovapaper.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Hej Bert Fjert, mår du bra idag? Jag hörde att du sket på dig inatt, hoppas brallan inte blev allt för smutsig. Har du fått diarré? De kan förklara den stora avföringen som kommer från ditt ärlse varje dag. Fjerta på Bert, du är en riktigt gubbajävel!

MOA

För 2 år sedan drömde jag att såg en överviktig lärare utan tröja, så fet att kläderna int passade. Sen skulle min mellanstadielärare ha svenska lektion på högstadiet. Hade de hänt på riktigt hade de blivit mord.

Lilla My

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 12 juni 2022 kl. 19:57:19
Mogen nivå här inne.
Ja men sånt där kommer man på halv 12 på kvällen

gstone

Min paj spran i väg .

Jag tror han är på månen nu.

MOA

Leif e en tjockis som pissar i busken på grannens tomt

gstone

Jag är en magisk fe från apdaset.

MOA

El filete baja = Biffen går ner
Svenskt ord: Fyllegubben
😂😂

Steffan Rudvall

Kanske fel tråd men vi har fått en ny klocka i lärarlagets arbetsrum. Ett problem bara det är en digital klocka som visar allt från datum till den exakta sekunden men på tyska. Tänk er då att jag går in i arbetsrummet imorse och det första jag ser är en klocka där det står "DIE".

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2025 kl. 19:14:22Kanske fel tråd men vi har fått en ny klocka i lärarlagets arbetsrum. Ett problem bara det är en digital klocka som visar allt från datum till den exakta sekunden men på tyska. Tänk er då att jag går in i arbetsrummet imorse och det första jag ser är en klocka där det står "DIE".
Läskigt men uttalas inte på samma sätt så helt annan betydelse. Varför på tyska & inte engelska?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 maj 2025 kl. 19:32:18Läskigt men uttalas inte på samma sätt så helt annan betydelse. Varför på tyska & inte engelska?
Ingen aning, själva etiketterna är på engelska det står alltså Temperature, Date och Time men just veckodagarnas förkortningar är på tyska DIE är alltså de tre första bokstäverna i Dienstag.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 20 maj 2025 kl. 19:38:02Ingen aning, själva etiketterna är på engelska det står alltså Temperature, Date och Time men just veckodagarnas förkortningar är på tyska DIE är alltså de tre första bokstäverna i Dienstag.
Dienstag? Fattar nästan ingenting på tyska