Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Vem är bäst som Razoul?

Startat av Anders, 20 oktober 2020 kl. 21:14:13

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem är bäst som Razoul?

Micke "Svullo" Dubois (första filmen)
6 (50%)
Hasse Andersson (Jafars återkomst)
1 (8.3%)
Johan Hedenberg (TV-serien och Rövarnas konung)
5 (41.7%)

Antal personer som röstat: 12

Elios

Man tänker inte så mycket på honom om han är ond eller god? Men vem spelar honom i den riktiga spelfilmen från 2019?^^

Anders

Citat från: Elios skrivet  2 januari 2021 kl. 09:37:41Man tänker inte så mycket på honom om han är ond eller god? Men vem spelar honom i den riktiga spelfilmen från 2019?^^
Han är lite av en neutral figur. Han är väl typ en "skurk" i den första filmen eftersom han följde flera av Jafars order utan sultanens tillstånd och försökte även dränka Aladdin vid ett tillfälle. Sedan växte han lite som en karaktär i TV-serien där han faktiskt samarbetade med Aladdin i flera avsnitt. Även om han fortfarande hyser ett agg mot honom där.

Jag hittar tyvärr inget info om vem som gjorde honom i spelfilmen. Det står inte på Wikipedia. Jag har inte ens sett den filmen så jag vet inte ens om han är med där.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!