Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Dubbare/röstskådespelare utan bilder

Startat av MOA, 18 november 2020 kl. 17:34:27

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det här är en bild på han som gör den svenska rösternn till Wade/Vadar i Disney Pixars Elementärt.

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 juni 2023 kl. 20:10:05Det här är en bild på han som gör den svenska rösternn till Wade/Vadar i Disney Pixars Elementärt.

Namn?

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 27 juni 2023 kl. 00:06:10Han heter Martin Henriksson-Urech.
Dock verkar det inte var namnet han går under professionellt ???    

gstone

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2023 kl. 21:09:02Ester Sjögren.
Platsar Ester Sjögren verkligen i den här tråden? Det saknas inga bilder på henne dessutom är hon ju också med i reklamfilmer nuförtiden.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 30 juni 2023 kl. 21:27:24Platsar Ester Sjögren verkligen i den här tråden? Det saknas inga bilder på henne dessutom är hon ju också med i reklamfilmer nuförtiden.
Jag trodde hon var rätt okänd  ???

Hade vist fel ;D

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 30 juni 2023 kl. 21:39:04Jag trodde hon var rätt okänd  ???

Hade vist fel ;D
Hon är väl helt klart inte jättekänd i alla fall, så vill du posta en bild på henne är det lugnt. :)

Men om du försökte göra det i ditt förra inlägg, så visas den i alla fall inte för mig.

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet 30 juni 2023 kl. 23:33:29Ingen bild men de finns många bilder på henne
Kom dom inte med ? :o

Vad konstigt.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 30 juni 2023 kl. 23:18:22Hon är väl helt klart inte jättekänd i alla fall, så vill du posta en bild på henne är det lugnt. :)

Men om du försökte göra det i ditt förra inlägg, så visas den i alla fall inte för mig.
Väldigt konstigt försökt lägga ut tre stycken. 
Dom kanske vara för stora  :(

gstone

Här är Tobias Almborg :D

Han var med Elementärt och Super Mario Bros filmen :)

MOA

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 20:56:01Här är Tobias Almborg :D

Han var med Elementärt och Super Mario Bros filmen :)
Hans enda dubbning?

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 juli 2023 kl. 22:17:16Hans enda dubbning?
Nej.

Även Guillermo del Toro's Pinocchio och Star Wars: Visions :D