Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Hur många grejer är det okej att man har? Är det okej att man har 25?

Startat av Mathilda Gustafsson, 4 december 2020 kl. 22:14:24

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 21:14:12
Gillar det faktum att vi igenom den här tråden accepterade dina känslor och ställde följdfrågor för att vi var intresserade, och att du var tvungen att öppet säga att det var ett skämt eftersom du inte fick den negativa reaktion du antagligen hoppades på.

Ganska lågt. I alla fall inte roligt, så som skämt fallerade det ju totalt  :P
Jag vill inte ha en negativ reaktion jag vill bara veta vad folk tycker om stora åldersskillnader mellan par.

Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 21:18:10
Jag vill inte ha en negativ reaktion jag vill bara veta vad folk tycker om stora åldersskillnader mellan par.

Då kunde du ju bara frågat det?

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 21:19:30
Då kunde du ju bara frågat det?
Fast jag ville också veta hur folk skulle acceptera den stora åldersskillnaden och det var bäst att inte fråga det direkt.

Lilla My

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 21:20:49
Fast jag ville också veta hur folk skulle acceptera den stora åldersskillnaden och det var bäst att inte fråga det direkt.

KalleRussin

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 21:08:45
Ni är ganska lättlurade. ;D
Lättlurade är nog fel ord; jag skulle vilja påstå att majoriteten av folk som skrivit här enbart försökt vara trevliga nog att ställa frågor och konversera :3
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 21:14:12
Gillar det faktum att vi igenom den här tråden accepterade dina känslor och ställde följdfrågor för att vi var intresserade, och att du var tvungen att öppet säga att det var ett skämt eftersom du inte fick den negativa reaktion du antagligen hoppades på.

Ganska lågt. I alla fall inte roligt, så som skämt fallerade det ju totalt  :P
Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 21:24:17

KalleRussin

Citat från: Soscla skrivet  5 december 2020 kl. 20:57:46
Vem är din crush??  ;D ;D Sånt här tycker jag är jättekul
Har du själv nått celeb crush Soscla? Tycker också det är kul att läsa om sånt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)♪
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 21:28:43
Har du själv nått celeb crush? Tycker också det är kul att läsa om sånt! (๑ᴖ◡ᴖ๑)♪
Zac Efron är min riktiga Celebrity Crush.

KalleRussin

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 21:30:05
Zac Efron är min riktiga Celebrity Crush.
Oooh ja han är ganska stilig, det kan jag hålla med om! :3 Duktig skådis också från vad jag har sett. Någon favoritfilm med honom i?
Fascinating

Mathilda Gustafsson

Citat från: KalleRussin skrivet  5 december 2020 kl. 21:31:31
Oooh ja han är ganska stilig, det kan jag hålla med om! :3 Duktig skådis också från vad jag har sett. Någon favoritfilm med honom i?
Jag tror min favorit med honom är Hairspray men jag gillar honom också som Fred i Scooby Doo filmen Scoob!

Sabelöga

Houba !

Lilla My

Mathilda Gustafsson

Citat från: Lilla My skrivet  5 december 2020 kl. 22:05:39
Hur ska vi veta?

Boy who cried wolf etc.
Allt annat jag skrivit på forumet har varit seriöst förutom just detta ämnet men det om Zac Efron stämmer han har varit min Crush sen jag var 10 år gammal.

Sabelöga

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 december 2020 kl. 22:09:39
Allt annat jag skrivit på forumet har varit seriöst förutom just detta ämnet men det om Zac Efron stämmer han har varit min Crush sen jag var 10 år gammal.
Det har du sagt förut :/
Houba !