Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Djurgården med Bo Ko (Ox Tales) - "Funny Farm"

Startat av Beck, 25 oktober 2010 kl. 22:49:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Beck

Hej!

Jag undrar om avsnittet "Funny Farm" med Djurgården med Bo Ko har släppts på VHS eller DVD med svenska röster? Någon som vet?


simonsko

Det skulle mycket väl ha kunnat dubbats, men eftersom det inte finns några svenska titlar (eller några andra titlar alls) på avsnitten är det väldigt osäkert. Om du skulle kunna länka till ett klipp eller beskriva handlingen kanske jag eller någon annan kan hjälpa dig. :)
Älskar Animaniacs mer än någon annan serie, men jag gillar många andra serier också.
Drömmer om att bli röstskådis. :)


simonsko

Jag har aldrig sett avsnittet förut, och det är heller inte med på något av mina två Djurgården-band, så jag kan nog tyvärr inte hjälpa dig den här gången, men det finns en viss chans att avsnittet finns med svensk dubbning.
Älskar Animaniacs mer än någon annan serie, men jag gillar många andra serier också.
Drömmer om att bli röstskådis. :)

Disneyfantasten

Steve Kratz spelar alltså oxen Bo (i vissa avsnitt av Hasse Jonsson), så vem spelar sköldpaddan Tage?

Oskar

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 september 2020 kl. 20:32:23
Steve Kratz spelar alltså oxen Bo (i vissa avsnitt av Hasse Jonsson), så vem spelar sköldpaddan Tage?
Olav f andersen gör Tage på svenska.


gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Elios

Hasse Jonsson som Pumbaa hade ju verkligen passat perfekt iom hans rollprestation som svinet här.  8)