Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Vem är bäst Bibbi Bumbi?

Startat av Adam Larsson, 25 december 2020 kl. 21:27:37

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Vem är bäst Bibbi Bumbi?

Anna Nylén
5 (71.4%)
Lizette Pålsson
2 (28.6%)

Antal personer som röstat: 7

Adam Larsson


Steffan Rudvall

#1
Jag röstar på Anna Nylén, det är inget problem med Lizette Pålssons insats jag tycker bara att Anna låter mer som en riktig flicka.

Elios

Ehm, jag kan bara komma på att jag har hört Lizette och ingen annan så att jag röstar på henne.  :P

Steffan Rudvall

#3
Citat från: Elios skrivet 26 december 2020 kl. 00:18:57
Ehm, jag kan bara komma på att jag har hört Lizette och ingen annan så att jag röstar på henne.  :P
Lisette gör henne i dubbningar gjorda i början på 2000-talet så om du har sett på Bumbibjörnarna innan det så har du absolut hört Anna.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 december 2020 kl. 00:39:15
Lisette gör henne i dubbningar gjorda i början på 2000-talet så om du har sett på Bumbibjörnarna innan det så har du absolut hört Anna.

Sett dem har jag säkert men jag har absolut inget minne av hur hon lät.  ???

Disneyfantasten

Anna Nylén utan tvekan!

Du är ju Lizette Pålsson visserligen den av de två skådespelarna jag tycker bäst om i allmänhet, men jag minns tyvärr inte hur hennes insats i denna roll lät plus att Nylén också är mer given för rollen...

Elios

Kan förstå att ni gillar Nylén mer än Lizette men kommer ju bara på att jag inte sett mer än ett par avsnitt av Bumbibjörnarna.  :o