Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Disneys Rasten  (läst 323 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Adam Larsson

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 336
  • Kön: Man
    • Visa profil
Disneys Rasten
« skrivet: 5 januari 2021 kl. 09:47:27 »
Serien började 1999 och då borde KM Studio gjort dubbelt men det har de inte det är Sun Studio. När är den här serien dubbade egentligen?
Pikachu, använd åskstöt!

Inloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 10 673
    • Visa profil
SV: Disneys Rasten
« Svar #1 skrivet: 5 januari 2021 kl. 10:28:41 »
Serien började 1999 och då borde KM Studio gjort dubbelt men det har de inte det är Sun Studio. När är den här serien dubbade egentligen?
Jag är inte insatt i den här tv-serien och jag har aldrig sett den på TV, men om man ska gå efter rollistan så verkar det som att den är en samproduktion mellan Sun Studio Köpenhamn och Sun Studios Sverige så den borde vara dubbad i början av 2000-talet.
Nu delar vi på oss!

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 707
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 5 januari 2021 kl. 10:31:17 »
Jag är inte insatt i den här tv-serien och jag har aldrig sett den på TV, men om man ska gå efter rollistan så verkar det som att den är en samproduktion mellan Sun Studio Köpenhamn och Sun Studios Sverige så den borde vara dubbad i början av 2000-talet.

Rösterna som Tobias Svärd där och Tin Carlsson som spelar två i gänget låter ju väldigt unga om man jämför dem i andra filmer dem varit med i så som till exempel Grinchen men också då Hjälp! Jag är en fisk!  ::)

Utloggad gstone

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 12 552
  • Jag har Aspergers och älskar film !
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 5 januari 2021 kl. 12:49:53 »
Detta är en dålig serie.