Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Vilka karaktärer kan ni göra rösten till?

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 januari 2021 kl. 09:35:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Anders skrivet  9 januari 2022 kl. 10:00:52
Denna är cirka en månad gammal och jag är osäker på om jag redan har delat den i någon annan tråd tidigare, men här gör jag Cartman, Stan och några fler från South Park. Jag kände att jag kom tillräckligt nära originalrösterna.  ;D
https://www.youtube.com/watch?v=G2wVpW_LYTg&ab_channel=DubbKlubben
Bra imitationer

Lillefot

Junkrat från Overwatch, i alla fall om man ska tro en av mina Discord-vänner.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

För ett par år sedan spelade jag in mig själv på moblin när jag agerade ut sörsta  delen av Ni förkrympta små liv :D

Skulle någon var intreserad av att höra det ?

gstone

Kan jag lägga ut när jag sjunger Ni förkrympta små liv ?

Zebastian

Citat från: gstone skrivet 15 juli 2023 kl. 17:24:05Kan jag lägga ut när jag sjunger Ni förkrympta små liv ?
Om du vill allt är förstås frivilligt.

gstone

Algot

Citat från: MOA skrivet 14 januari 2021 kl. 13:37:24Vilka imitationer vill ni jag ska göra?
Efter att ha hört dina tidigare imitationer så föreslår jag att du prövar på att göra rösten till Motherbrain i Kapten N

MOA

Citat från: Algot skrivet 11 juli 2024 kl. 18:13:53Efter att ha hört dina tidigare imitationer så föreslår jag att du prövar på att göra rösten till Motherbrain i Kapten N
Jag glömde att jag ens har skrivit detta, har övergett mina imitationer
Från min kompis telefon:

Algot

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2024 kl. 20:19:28Jag glömde att jag ens har skrivit detta, har övergett mina imitationer
Från min kompis telefon:
Inte så pjåkigt

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  9 januari 2021 kl. 09:35:50Igår fick vi ju veta att Steffan är väldigt bra på att göra Pumbaa, Men vilka röster Kan ni andra göra?
Går den här att hitta någonstans? De flesta imitationer Steffan laddat upp ser ut att vara olistade.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Algot skrivet 12 juli 2024 kl. 22:01:50Inte så pjåkigt

Går den här att hitta någonstans? De flesta imitationer Steffan laddat upp ser ut att vara olistade.
Här är länken

Algot

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 12 juli 2024 kl. 22:29:22Här är länken
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 juli 2024 kl. 22:39:47De är olistade av en anledning...
Vill du inte ge det här klippet publicitet så bör det editeras bort av antingen Matilda eller en moderator. Det enda jag gjorde var att fråga efter det efter att ha hört mycket gott om det i tråden. Matilda kanske trodde det var ok eftersom andra olistade klipp redan har lagts upp här, men självklart så ska du själv få bestämma vilka klipp som ska och inte ska läggas upp hä.

Steffan Rudvall

Citat från: Algot skrivet 12 juli 2024 kl. 23:27:21Vill du inte ge det här klippet publicitet så bör det editeras bort av antingen Matilda eller en moderator. Det enda jag gjorde var att fråga efter det efter att ha hört mycket gott om det i tråden. Matilda kanske trodde det var ok eftersom andra olistade klipp redan har lagts upp här, men självklart så ska du själv få bestämma vilka klipp som ska och inte ska läggas upp här
Jag uttryckte mig klumpigt, jag har inget emot att den sprids men den är olistad för att jag själv kanske inte är 100% nöjd med min insats.

Dessutom finns även länkarna i den här tråden...

https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=12980.0