Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Hur ser ni ut ?

Startat av gstone, 22 april 2021 kl. 21:39:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

För & uppdatera ämnet så lämnar jag en länk till Flickr:
https://www.flickr.com/photos/198274731@N04/

Goliat

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 juli 2023 kl. 13:32:17Jag vet faktiskt inte, men IP-adressen hör i alla fall hemma i Sverige så inga uppenbara varningstecken på botar.
Varför har du skrivit ett inlägg på svenska och ett inlägg på engelska? Om du faktiskt kan svenska ser jag ingen anledning att skriva på engelska, och om du inte kan svenska utan använder Google Translate eller annan maskinöversättning är det klokare att skriva på engelska. :)
Det är uppenbarligen inte en människa då den svarar på triggerord. Och inte själva frågorna.

MOA

Citat från: Goliat skrivet 26 juli 2023 kl. 11:26:40Det är uppenbarligen inte en människa då den svarar på triggerord. Och inte själva frågorna.
Triggerord?

Goliat

Citat från: MOA skrivet 26 juli 2023 kl. 21:50:07Triggerord?
Som exempel nämns Sverige så svarar boten att den bor i Sverige, så den svarar beroende på vilket triggerord som använts som i detta fallet Sverige. Samt att den svarar med god-dag-yxskaft (orelaterat till ämne). Vi kan testa.

Citat från: gingerbread skrivet  4 juli 2023 kl. 13:22:39It's a shame they stopped posting stories about themselves here  :-[ :'(
Selvfølgelig, det er fint vær i dag! Bor du i Norge?

MOA

Citat från: Goliat skrivet 26 juli 2023 kl. 22:27:46Som exempel nämns Sverige så svarar boten att den bor i Sverige, så den svarar beroende på vilket triggerord som använts som i detta fallet Sverige. Samt att den svarar med god-dag-yxskaft (orelaterat till ämne). Vi kan testa.
Selvfølgelig, det er fint vær i dag! Bor du i Norge?
Ja detta låter väldigt mystiskt

Måne

Citat från: gstone skrivet 14 juli 2021 kl. 22:00:17du ser läskig ut.

har du sex med barn ?
Är du seriöst helt dum i huvudet? (Ursäkta uttrycket... Men blir illamående...)
Vad är det du står och säger om andra människor?
Vi kan aldrig ro för hur vi ser ut, samt hur uttrycker du dig?
Det som kommer först är alltid hjärtat... Ingenting annat..
Den andra raden du skriver är helt sinnessjukt...
Är bland det vidrigaste jag läst här på forumet...
Hur kan du ens säga något sådant?...
Hur lågt kan man sjunka egentligen?...

@Erika @Daniel Hofverberg 
Seriöst hur fan kan ni låta han säga såhär?
Är bland det äckligaste och vidrigaste jag någonsin sätt...
Det här går under all kritik...
BLIR FÖRBANNAD :( PÅ RIKTIGT.... :(
MAN SÄGER INTE SÅ OM NÅGON...

Erika

@MoonFace Tyvärr missar man emellanåt inlägg, och just detta inlägg hade åtminstone jag helt missat. :(

Självklart är det inte okej att skriva / säga så om någon. Har därför tagit bort det.

Måne

Citat från: Erika skrivet  8 november 2024 kl. 16:15:04@MoonFace Tyvärr missar man emellanåt inlägg, och just detta inlägg hade åtminstone jag helt missat. :(

Självklart är det inte okej att skriva / säga så om någon. Har därför tagit bort det.
Ber om ursäkt! menade inte att det är erat fel alls!
Alla kan vi göra misstag och missa saker.
Det är mänskligt!
Tack snälla för allt Erika! Du är fantastisk som vanligt!

Tyckte bara att det jag läste var så otroligt sjukt, äckligt och respektlöst mot en annan människa :(
fullkomligt vidrig kommentar... att man ens kan tänka tanke och säga något sådant om en annan människa...
Samt den andra raden.... liksom... Hur? Det går alldeles för långt....

MOA

Citat från: MoonFace skrivet  8 november 2024 kl. 16:09:43Är du seriöst helt dum i huvudet? (Ursäkta uttrycket... Men blir illamående...)
Vad är det du står och säger om andra människor?
Vi kan aldrig ro för hur vi ser ut, samt hur uttrycker du dig?
Det som kommer först är alltid hjärtat... Ingenting annat..
Den andra raden du skriver är helt sinnessjukt...
Är bland det vidrigaste jag läst här på forumet...
Hur kan du ens säga något sådant?...
Hur lågt kan man sjunka egentligen?...

@Erika @Daniel Hofverberg
Seriöst hur fan kan ni låta han säga såhär?
Är bland det äckligaste och vidrigaste jag någonsin sätt...
Det här går under all kritik...
BLIR FÖRBANNAD :( PÅ RIKTIGT.... :(
MAN SÄGER INTE SÅ OM NÅGON...

3 år senare, han har säkert ångrat inlägget

Måne

Citat från: MOA skrivet  8 november 2024 kl. 17:22:473 år senare, han har säkert ångrat inlägget
Det hoppas jag. oavsett vad gick det där alldeles för långt...
personen som blev attackerad på ett sådant sätt... tänk på dens känslor...
samt den andra raden... är vidrigt...

Finns ingen logik i det inlägget alls...

Oavsett om det är 3 eller 10 år sen, så är det fel att ens uttrycka sig på det sättet....
Att säga så om någon annan och kommentera utseendet... samt den sista menningen...

Är så låg och vidrig nivå...

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet  8 november 2024 kl. 16:15:04@MoonFace Tyvärr missar man emellanåt inlägg, och just detta inlägg hade åtminstone jag helt missat. :(

Jag hade också helt missat det.

Om någon skriver liknande saker framöver, se till att anmäla inlägget genom att använda Anmäl-funktionen på forumet - då får jag och Erika ett pling om det, så att risken att vi missar sådant minskar.