Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Art Attack

Startat av clara liljeberg, 23 april 2021 kl. 02:15:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

nu ber jag mamma att säga åt svt att sända art attack med leon och otto på svtplay nu omedelbart.helst fortare.

clara liljeberg

varför vill svt inte ha art attack på svtplay trots att jag skrivit och bönat om det.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 juni 2021 kl. 13:59:19
varför vill svt inte ha art attack på svtplay trots att jag skrivit och bönat om det.
Det är inte upp till SVT att välja vilka Disneyserier de får eller inte får visa.

Daniel Hofverberg

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 juni 2021 kl. 14:01:56
Det är inte upp till SVT att välja vilka Disneyserier de får eller inte får visa.
Exakt hur avtalen ser ut mellan SVT och Disney vet jag inte, men det är väl möjligt att SVT har i alla fall ett visst inflytande i vad de köper in. Men oavsett om det är SVT eller Disney som styr över vad som sänds utanför Disneydags (d.v.s. de fristående serierna på söndagsmorgnar), så lär Art Attack knappast vara särskilt högprioriterat.

Och som del av Disneydags är det ju uteslutet, för där ingår ju bara animerade serier.

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 juni 2021 kl. 13:59:19
Om det blir aktuellt att sända Art Attack på SVT, vilket jag ärligt talat inte tror, så lär det i alla fall knappast ske det här året. I år kommer de nog fortsätta med Doktor McStuffins hela året, så det är nog tidigast nästa år (2022) som det kan bli aktuellt med någonting annat. Men när så sker tror jag knappast att Art Attack kommer stå överst på önskelistan...

Precis som Anders skulle jag rekommendera att införskaffa Disney Channel, så man kan se serien där - det är förmodligen det enda sättet att kunna se Art Attack inom överskådlig framtid, såvida inte Disney+ mot förmodan publicerar den skandinaviska versionen av serien.

clara liljeberg

du bestämmer inte över mig så nu börjar jag gråta så att det blev översvämning över hela världen och alltihop är ditt fel och det är orättvist. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

clara liljeberg

jag önskar att art attack sänds på svtplay och att ni har fel så att ni börjar äta slime för resten av era liv så att ni aldrig mer säga elaka grejer om mig om jag får önska mig några från önskefisken så att mina önskningar går i uppfyllelse så nu önskar jag mig fjärilsbroschen så att det ge mig vingar så att jag flyger vart jag vill.

Daniel Hofverberg

Citat från: clara liljeberg skrivet  7 juni 2021 kl. 14:24:53
jag önskar att art attack sänds på svtplay och att ni har fel så att ni börjar äta slime för resten av era liv så att ni aldrig mer säga elaka grejer om mig om jag får önska mig några från önskefisken så att mina önskningar går i uppfyllelse så nu önskar jag mig fjärilsbroschen så att det ge mig vingar så att jag flyger vart jag vill.
Jag hoppas också att jag har fel, då jag också gärna ser att Art Attack kunnat publiceras på någon onlinetjänst. Men varken jag eller någon annan här har någon kontroll över vad SVT sänder - så vi kan tyvärr inte göra något åt det, hur mycket vi än hade velat. :(

clara liljeberg

jag önskar att önskefisken ger mig önskningar som ska dyka upp från ingenstans i ett rökpuff.så det så.

clara liljeberg

mina önskningar funkar inte.när jag önskar så borde det dyka upp på svtplay skärmen men det fungerar inte.måste var fel på mina önskningar.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  8 juni 2021 kl. 11:39:32
mina önskningar funkar inte.när jag önskar så borde det dyka upp på svtplay skärmen men det fungerar inte.måste var fel på mina önskningar.
Tror du seriöst att SVT ska lägga upp en serie dirket bara få att en person önskat det?

clara liljeberg

ja för jag har önskat det.

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  8 juni 2021 kl. 12:00:38
ja för jag har önskat det.
Du har önskat det, men du är ingen Gud eller diktator som man måste följa. SVT går inte efter enskilda personers önskemål.

clara liljeberg

om jag inte få som jag vill ger jag några sparken,SPARKEN,SPARKEN!!!!!!

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet  8 juni 2021 kl. 12:07:09
om jag inte få som jag vill ger jag några sparken,SPARKEN,SPARKEN!!!!!!
Som jag tidigare sagt är du ingen Gud eller diktator som man måste följa och du kan ju inte heller sparka någon på SVT.

Baserat på hur du skriver skulle jag tro att du inte har något eget jobb så då är du antagligen inte någons chef heller...

clara liljeberg

menar du att jag skulle ljuga? jag önskar att art attack sänds på svtplay just nu!!!!!!!!!och det på momangen!!!!!!!och du får sparken!