Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Asterix & Obelix och britterna

Startat av gstone, 15 maj 2021 kl. 17:54:54

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag tittar just nu på Asterix & Obelix och britterna och jag tycker inte alls Fredrik Hiller  passar som Asterix :(

Alla andra röster är bra ,Men Hiller  känns malplacerad

Asterix är ju inte ens den sortens roll som Fredrik Hiller brukar spela.

Så jag är inte alla njöd med honom i rollen >:(
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 15 maj 2021 kl. 17:54:54
Jag tittar just nu på Asterix & Obelix och britterna och jag tycker inte alls Fredrik Hiller  passar som Asterix :(

Alla andra röster är bra ,Men Hiller  känns malplacerad

Asterix är ju inte ens den sortens roll som Fredrik Hiller brukar spela.

Så jag är inte alla njöd med honom i rollen >:(
Det är synd att Tomas Bolme inte spelar honom i den.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 15 maj 2021 kl. 18:02:44
Det är synd att Tomas Bolme inte spelar honom i den.

Jag föredrar utan tvekan Bert-Åke Varg som Asterix, Tomas Bolme är mera Tintin känner jag... (fast Bolme är också bra som Robert Callaghan i Big Hero 6, liksom fallet med Mats Qviström som Tintin så tycker jag att Bolme är godkänd som Asterix, men Bert-Åke är den enda solklara rösten för Asterix likaväl som Bolme är den enda solklara Tintin, Reine Brynolfson gjorde också en godkänd insats som Asterix)

Jag har inte sett denna film ännu så jag kan inte säga hur Fredrik är som Asterix, men jag är tämligen osäker på om han verkligen passar, hade jag haft med honom i Asterix-franschisen hade jag hellre castat honom som Obelix...

Att Fredrik är en fenomenal skådespelare är det dock ingen tvekan om, han är suverän i Kejsarens Nya Stil, Björnbröder, Råttatouille, Trassel, Zootropolis, Shrek-franschisen, och mycket mera...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 maj 2021 kl. 18:10:45
Jag föredrar utan tvekan Bert-Åke Varg som Asterix, Tomas Bolme är mera Tintin känner jag... (fast Bolme är också bra som Robert Callaghan i Big Hero 6, liksom fallet med Mats Qviström som Tintin så tycker jag att Bolme är godkänd som Asterix, men Bert-Åke är den enda solklara rösten för Asterix likaväl som Bolme är den enda solklara Tintin, Reine Brynolfson gjorde också en godkänd insats som Asterix)

Jag har inte sett denna film ännu så jag kan inte säga hur Fredrik är som Asterix, men jag är tämligen osäker på om han verkligen passar, hade jag haft med honom i Asterix-franschisen hade jag hellre castat honom som Obelix...

Att Fredrik är en fenomenal skådespelare är det dock ingen tvekan om, han är suverän i Kejsarens Nya Stil, Björnbröder, Råttatouille, Trassel, Zootropolis, Shrek-franschisen, och mycket mera...
Dock har Bert-Åke Varg till skillnad från Tomas Bolme aldrig dubbat live-action Asterix och denna filmen är ju en live action film.

gstone

Tomas Bolme var jättebra som Asterix !
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.