Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Random frågor och diskussioner

Startat av Steffan Rudvall, 12 juni 2021 kl. 22:32:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: BPS skrivet 10 juli 2024 kl. 13:03:50Vet någon vem SabloskiPatoskyeIII är?
Låter som en rysk spion, är det någon befinner sig här i närheten eller?

BPS

Citat från: MOA skrivet 10 juli 2024 kl. 13:23:41Låter som en rysk spion, är det någon befinner sig här i närheten eller?
SabloskiPatoskyeIII är en person som jag har fått mail ifrån där han skickar länkar till sådant han vill att jag laddar upp. Jag har inte tryckt på någon av länkarna ännu eftersom att namnet verkade suspekt men om det är någon som känner till att jag laddar upp måste ju det vara någon härifrån...

Mathilda Gustafsson

Citat från: BPS skrivet 10 juli 2024 kl. 15:44:14SabloskiPatoskyeIII är en person som jag har fått mail ifrån där han skickar länkar till sådant han vill att jag laddar upp. Jag har inte tryckt på någon av länkarna ännu eftersom att namnet verkade suspekt men om det är någon som känner till att jag laddar upp måste ju det vara någon härifrån...
Det kanske är @DingoPictures2005 han har ju nämnt att han skickar saker till dig.

BPS

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 juli 2024 kl. 15:46:16Det kanske är @DingoPictures2005 han har ju nämnt att han skickar saker till dig.
Det tror jag inte, men någon från forumet bör det vara. 

MOA

Kan någon screenshota Nina Gunke i filmen som Håkan Mohede & Kenneth Milldoff också medverkar i?

PatoskyeIII

Citat från: MOA skrivet 10 juli 2024 kl. 13:23:41Låter som en rysk spion, är det någon befinner sig här i närheten eller?
Jag är ingen spion vill bara dela med mig.

MOA

Har norska outrot till Alfred Anka sänts på svensk TV eller läste jag fel?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 14 juli 2024 kl. 16:05:36Har norska outrot till Alfred Anka sänts på svensk TV eller läste jag fel?
Ja, det stämmer - alla TV-sändningar i Sverige (liksom svenska ljudspåret på TV1000) använde det norska outrot; enligt Håkan Mohede på grund av ett mixningsfel. Felet åtgärdades till VHS-utgåvorna; tyvärr kanske man får säga (då Nina Gunke ärligt talat inte har mycket till sångröst)...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 juli 2024 kl. 19:36:44Ja, det stämmer - alla TV-sändningar i Sverige (liksom svenska ljudspåret på TV1000) använde det norska outrot; enligt Håkan Mohede på grund av ett mixningsfel. Felet åtgärdades till VHS-utgåvorna; tyvärr kanske man får säga (då Nina Gunke ärligt talat inte har mycket till sångröst)...
Ja norska introt är 100 gånger bättre, inte bara för att Sigrid Huun har bättre sångröst men Jan Erik Aune sjunger så underbart!😍

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 14 juli 2024 kl. 20:16:19Ja norska introt är 100 gånger bättre, inte bara för att Sigrid Huun har bättre sångröst men Jan Erik Aune sjunger så underbart!😍
Jag tycker dock inte det är något fel på Håkan Mohedes sångröst, men däremot har Sigrid Huun mycket bättre sångröst än Nina Gunke; som nog sjunger hellre än bra...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 14 juli 2024 kl. 20:18:33Jag tycker dock inte det är något fel på Håkan Mohedes sångröst, men däremot har Sigrid Huun mycket bättre sångröst än Nina Gunke; som nog sjunger hellre än bra...
Ja Håkan är bra men Nina förstör allt men Jan Erik är 100 gånger bättre än honom

MOA

Visst har Timm Mehrens spelat alla karaktärer i svenska dubben av Cyborg 009? Han var okänd väldigt länge men var hans danska uppenbar eller var den dold bakom svenskan?

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet 15 juli 2024 kl. 10:41:46Visst har Timm Mehrens spelat alla karaktärer i svenska dubben av Cyborg 009? Han var okänd väldigt länge men var hans danska uppenbar eller var den dold bakom svenskan?
Ja, det stämmer att Timm Mehrens gjorde alla röster i Cyborg 009. Du kan väl avgöra själv hur hans svenska var - en del avsnitt finns på YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UaCxHEB23SI

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 15 juli 2024 kl. 10:59:52Ja, det stämmer att Timm Mehrens gjorde alla röster i Cyborg 009. Du kan väl avgöra själv hur hans svenska var - en del avsnitt finns på YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=UaCxHEB23SI
Han spelar Dolf i danska dubbningen av Alfred Anka eller Rasmus Rap, jag hör också några likheter med Scratch i AOSTH men säker är jag inte

Marcusen

Citat från: MOA skrivet 15 juli 2024 kl. 10:41:46Visst har Timm Mehrens spelat alla karaktärer i svenska dubben av Cyborg 009? Han var okänd väldigt länge men var hans danska uppenbar eller var den dold bakom svenskan?
Det hörs att det inte är en svensk speciellt på grammatiken men han är tydligen väldigt bra dubbare när det kommer till danska. Han spelar fortfarande Shaggy i Danmark fast han fyllt över 60