Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Random frågor och diskussioner

Startat av Steffan Rudvall, 12 juni 2021 kl. 22:32:55

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 september 2023 kl. 10:57:26Inte mormor Bianca Ingrosso har inga barn.
Men jag har för mig att jag läst att Bianca Ingrosso har barn...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 september 2023 kl. 11:01:20Men jag har för mig att jag läst att Bianca Ingrosso har barn...
De va säkert fake men hon har blivit faster nu

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Adam Larsson

Har ni någon gång råkat ut för ett prank på jobbet? Vad hände då? Jag har blivit inlåst i kylrummet en gång

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet  8 november 2023 kl. 21:49:27Har ni någon gång råkat ut för ett prank på jobbet? Vad hände då? Jag har blivit inlåst i kylrummet en gång
Hemsk & kall upplevelse va?

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet  8 november 2023 kl. 21:52:42Hemsk & kall upplevelse va?
Inte så hemsk man är ju ändå där varje gång man ska sätta upp nya mejeriprodukter.

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  8 november 2023 kl. 21:49:27Har ni någon gång råkat ut för ett prank på jobbet? Vad hände då? Jag har blivit inlåst i kylrummet en gång
Busiga barn har man ju råkat ut för ganska mycket genom åren, men peppar på overhead apparaten är något speciellt minns från början av min yrkesverksamhet.

Zebastian

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  8 november 2023 kl. 23:07:45Busiga barn har man ju råkat ut för ganska mycket genom åren, men peppar på overhead apparaten är något speciellt minns från början av min yrkesverksamhet.
Svårt att städa eller? Peppar kan väl inte göra så mycket skada

Steffan Rudvall

Citat från: Zebastian skrivet  9 november 2023 kl. 00:34:21Svårt att städa eller? Peppar kan väl inte göra så mycket skada
Overhead apparaten med dess lampa blev ju varm så till slut gick det ju inte att vara i salen utan att konstant hosta.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  9 november 2023 kl. 02:26:09Overhead apparaten med dess lampa blev ju varm så till slut gick det ju inte att vara i salen utan att konstant hosta.
Assholes,varför göra nåt så dumt?Hoppas dom blev skickade till rektorns kontor efter de

gstone

Vad är skiladen på dena tråd och Tråden "diverse frågor" ? ???
No good deed goes unpunished
No act of charity goes unresented
No good deed goes unpunished
That's my new creed
My road of good intentions
Led where such roads always lead
No good deed
Goes unpunished!