Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Mean Girls

Startat av Vize, 22 juni 2021 kl. 19:13:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Grimner

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2024 kl. 22:51:53Jag älskar att Vaiana är med :D :D
Just det, Auliʻi Cravalho tog ju över rollen som Janis (och gjorde i min mening ett bra jobb, om än inte riktigt lika minnesvärd som originalet).
Skådespelarmässigt skulle jag säga att höjdpunkten var Reneé Rapp, som spelade Regina George i Broadway-musikalen, och nu fick ta över rollen på bioduken också. Hon har kanske inte Rachel McAdams ikoniska ansiktsuttryck, men gjorde en nytolkning av karaktären som var mer i musikalens anda och ärligt talat kändes mer skrämmande och formidabel på sina ställen.
Och såklart var det kul att Tina Fey och Tim Meadows återvände till sina roller från originalfilmen. Vi fick också ett litet cameo från Lindsay Lohan i en ny roll, med lite obligatorisk metahumor.
Även Ashley Park, som spelar Gretchen i musikalen, dyker upp i filmen, om än i en annan roll (antar att hon ansågs för gammal för att spela en tonåring på film).
Piratkopiering är inte stöld - det är bevarande!
Stöld innebär förstörelse och förlust. Digital duplicering är skapande, och möjliggör för alla, oavsett bakgrund eller resurser, att ta del av livets mångfald. Det är inte bara etiskt, utan en ren dygd.
Tack till alla som fildelar. Ni är hjältar.