Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Big Top Academy

Startat av Disneyfantasten, 2 juli 2021 kl. 11:57:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juli 2021 kl. 11:57:22
Vilka spelar vilka i denna serie?

Den visas på årets Sommarlov då och då...

Här är iallafall rollistan;

SVENSKA RÖSTER
Benjamin Östberg
Kiana Blanckert
Oskar Norgren
Meleah Myhrberg
Sora Elding
Charlie Hansson
Isabella Ulfung
Love Hedlund Stenmarck
Emma Huss Andújar
Oldoz Javidi
Ayla Kabaca
Lars Bethke
Angela Kovács
Anna Thiam
Ivan Veljkovic
Kayode Söderberg Shekoni
mfl

ÖVERSÄTTARE
Hanna Carlsson
Mippe Åman

DUBBPRODUKTION
Cineast Dub
för
SVT International

De enda jag kände igen i listan är Ayla Kabaca (alias Kängu i Nalle Puh), Lars Bethke (alias Vaktchefen i Trassel) och Kayo Shekoni (alias Nala i Lejonkungen)

Off-topic, men Oldoz Javidi minns jag spelade Ella i Badeboda Bo, som var sommarlovsmorgon 2003. ^^
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Citat från: TonyTonka skrivet 24 augusti 2021 kl. 19:04:51Off-topic, men Oldoz Javidi minns jag spelade Ella i Badeboda Bo, som var sommarlovsmorgon 2003. ^^
Då kan jag ha sett henne som barn.

Disneyfantasten

Jag tror Kayo Shekoni dubbar Nicholas mamma.

Disneyfantasten

Citat från: Disneyfantasten skrivet  2 juli 2021 kl. 11:57:22Vilka spelar vilka i denna serie?

Den visas på årets Sommarlov då och då...

Här är iallafall rollistan;

SVENSKA RÖSTER
Benjamin Östberg
Kiana Blanckert
Oskar Norgren
Meleah Myhrberg
Sora Elding
Charlie Hansson
Isabella Ulfung
Love Hedlund Stenmarck
Emma Huss Andújar
Oldoz Javidi
Ayla Kabaca
Lars Bethke
Angela Kovács
Anna Thiam
Ivan Veljkovic
Kayode Söderberg Shekoni
mfl

ÖVERSÄTTARE
Hanna Carlsson
Mippe Åman

DUBBPRODUKTION
Cineast Dub
för
SVT International

De enda jag kände igen i listan är Ayla Kabaca (alias Kängu i Nalle Puh), Lars Bethke (alias Vaktchefen i Trassel) och Kayo Shekoni (alias Nala i Lejonkungen)
Okej, såg nyligen om serien och upptäckte att rollistan till säsong 2 är lite annorlunda jämfört med första säsongens rollista, där står till exempel Rennie Mirro (alias titelkaraktären Bolt och Bruno Madrigal i Encanto) med;

SVENSKA RÖSTER

Benjamin Österberg
Kiana Blanckert
Oskar Norgren
Meleah Myhrberg
Sora Elding
Caspian Lovén
Isabella Ulfung
Love Hedlund Stenmarck
Mila Pizarro Andersson
Selma Backman

Ayla Kabaca
Lars Bethke
Rennie Mirro

M.fl.

ÖVERSÄTTARE
Amanda Renberg
Mippe Åman

DUBBPRODUKTION
Cineast Dub
för
SVT International
Det är faktiskt på tiden att både denna och flera andra dubbningar läggs ut på Svenska röster & credits.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 maj 2024 kl. 13:01:51Det är faktiskt på tiden att både denna och flera andra dubbningar läggs ut på Svenska röster & credits.
Jag skulle gärna vilja, men Cineast Dub lämnar ju tyvärr inte längre ut uppgifter om sina dubbningar - och jag skulle verkligen vilja veta vem som spelar respektive rollfigur; åtminstone av de större rollerna...

Tyvärr är det ingen av rollfigurerna jag omedelbart kan placera in med någon form av visshet. :(

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2024 kl. 13:24:07Jag skulle gärna vilja, men Cineast Dub lämnar ju tyvärr inte längre ut uppgifter om sina dubbningar - och jag skulle verkligen vilja veta vem som spelar respektive rollfigur; åtminstone av de större rollerna...

Tyvärr är det ingen av rollfigurerna jag omedelbart kan placera in med någon form av visshet. :(
Jag är så himla trött på att alla dubbningsstudios blivit så kinkiga och snåla, det måste bli ett slut på det här omedelbart, jag förstår överhuvudtaget inte vad som är så farligt med att dela med sig av verifierade kompletterade uppgifter.

Om bara någon vänlig själ där ute kunde ge svar på gåtan så vi kunde få det här ur världen...