Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog (2020)

Startat av gorehound, 16 november 2019 kl. 03:52:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Christian Hedlund

Bättre kvalité på trailern för er som är intresserade :)

https://youtu.be/3On0MFueOII

Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Houba !

Elios

Snart närmar ju sig premiären. Är ni taggade på den?  ;D

Sabelöga

Citat från: Elios skrivet 12 februari 2020 kl. 05:44:39
Snart närmar ju sig premiären. Är ni taggade på den?  ;D
Som faan, ska se på en förhandsvisning med syrran (svensk text) på måndag. Men är den bra ska jag apsolut se om den med svensk dubb :)
Houba !

Elios

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 12 februari 2020 kl. 07:51:29
Som faan, ska se på en förhandsvisning med syrran (svensk text) på måndag. Men är den bra ska jag apsolut se om den med svensk dubb :)

Den kommer bli kanon kul att se. Min första Sonic film på bio. Kommer säkert att sågas av många. Men inte en total flopp iallafall.  ;D

Simon Axelsson

Citat från: Elios skrivet 14 februari 2020 kl. 06:04:56
Den kommer bli kanon kul att se. Min första Sonic film på bio. Kommer säkert att sågas av många. Men inte en total flopp iallafall.  ;D

Kolla Rotten Tomatoes, den ligger på 64%, alltså "fresh". Majoriteten av de andra 36% är inte ens bottenbetyg, så sågad är den inte och det är ju bra.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Daniel Hofverberg

Jag är klart nyfiken och har nog planer på att se filmen. Men just nu verkar det tyvärr som att biografen i Skellefteå bara kommer visa filmen i svensktextad originalversion; åtminstone på onsdag och torsdag... :( Förhoppningsvis kommer den dubbade versionen visas nästa helg (lördag/söndag), vilket ju inte går att se än, så att det bara är på vardagar som den bara visas i originalversion; för annars är jag tveksam om jag är tillräckligt intresserad för att lägga ner pengar på att se den...

Erika

Vad har hänt med creditlistan till "Sonic the Hedgehog" (2020)? Jag kan inte hitta den...

Sabelöga

Citat från: Erika skrivet 18 februari 2020 kl. 18:31:21
Vad har hänt med creditlistan till "Sonic the Hedgehog" (2020)? Jag kan inte hitta den...
Har det nånsin funnits nån?
Houba !

Simon Axelsson

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 18 februari 2020 kl. 19:42:06

Här i ämnet vill jag minnas att någon (gstone?) lagt upp en creditslista avskriven från vad som stod distributörens egna sida (UIP?). Kolla på uip.se så hittar du den ivarjefall
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Erika

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 18 februari 2020 kl. 19:42:06

Citat från hemsidan:

CitatCredits & tävling! Svenska röster och credits har utökats med en ny creditlista för familjefilmen Sonic the Hedgehog, som har svensk biopremiär i övermorgon (på onsdag). Och så har du väl inte missat Dubbningshemsidans nya tävling om Ad Astra...? (2020-02-17)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Tyvärr har det tydligen uppstått ett tekniskt missöde, så att sidan inte hittar åt creditlistan trots att den finns där.

Jag har idag formaterat om hårddisken (i en förhoppning att lösa datorproblemen), och efter omformateringen kommer jag tyvärr inte åt servern för att kunna lösa problemet... :( Jag vet inte vad som händer, men jobbar febrilt med att försöka åtgärda det.

Daniel Hofverberg

Jag har inte lyckats lösa allt, men har tagit till en nödlösning för att komma åt servern; och nu har jag lyckats lösa problemet med den saknade creditlistan.

Så nu finns creditlistan till Sonic the Hedgehog ute:
https://www.dubbningshemsidan.se/credits/sonic-the-hedgehog/