Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Sonic the Hedgehog (2020)

Startat av gorehound, 16 november 2019 kl. 03:52:11

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Elios

Vad kul att Kitty från Andra Avenyn ska vara med i denna.  ;D

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 19 februari 2020 kl. 20:59:21
Varför ser du något DU VET kommer vara "cringe" ?????

Dude, det är minst lika kul att se skitdåliga filmer på bio och skratta åt dem som att se bra filmer.

Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet 20 februari 2020 kl. 14:33:10
Dude, det är minst lika kul att se skitdåliga filmer på bio och skratta åt dem som att se bra filmer.
Absolut, som The Nun och Det 2  ;D
Houba !

Elios

Ska försöka se den någon gång nästa vecka.  ;D

Simon Axelsson

Hoppas jag är frisk nog för att se den i helgen, tänker se den på svenska då jag misstänker att det engelska originalet är lättare åtkomligt senare och det lilla jag hört av den på svenska har låtit riktigt bra
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Alexander

Citat från: Simon Axelsson skrivet 21 februari 2020 kl. 16:14:08
Hoppas jag är frisk nog för att se den i helgen, tänker se den på svenska då jag misstänker att det engelska originalet är lättare åtkomligt senare och det lilla jag hört av den på svenska har låtit riktigt bra

Ja, bra val. Den engelska versionen av nånting är alltid lättare att hitta.

Elios

Trodde från början att den typ bara skulle visas i svensk dubb överallt som med nya Dumbo (2019) men även den nya Peter och Draken Elliott (2016) visades iallafall vad jag kunde se bara på svenska. Vet dock inte hur det var bland stor sätderna.  ???

Christian Hedlund

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 20 februari 2020 kl. 03:13:51
Hehe, då får du göra det först  ;D Om du träffar honom kanske du kan fråga honom, eller finns det nånstans jag kan fråga honom direkt?

Träffade honom för första gången.
Har du frågor så kontakta honom via hans hemsida jonaskruse.com.
Christian Hedlund
Voice Actor - Content Creator
Youtube.com/1man20voices
Rostskadespelarna.se
1man20voices.com

Sabelöga

Citat från: Christian Hedlund skrivet 22 februari 2020 kl. 15:32:29
Träffade honom för första gången.
Har du frågor så kontakta honom via hans hemsida jonaskruse.com.
Jag ska göra det. Tack för tippset!  :D
Houba !

Elios

Vad är dina förväntningar på den Daniel?^^  :P

Daniel Hofverberg

Jag har nog ganska höga förväntningar på filmen, och tycker att den verkar lovande.

Jag har nog planer att se filmen på bio, men det förutsätter att den går även nästa helg i Skellefteå, för den här helgen har jag inte tid (och tyvärr visas Sonic the Hedgehog i Skellefteå bara i textad originalversion på vardagar)...

Elios

Ska se denna nu. Är taggad. Hehe!  ;D

Sabelöga

Houba !

Simon Axelsson

Som jag skrev i tråden "filmer vi sett på bio" eller vad den nu heter, såg jag filmen tidigare idag på svenska. Riktigt bra och underhållande film, riktigt bra dubbning också, speciellt för en live-action/CGI hybrid. Ser fram emot den oundvikliga uppföljaren.
Redan utfört ~60 biobesök 2025.

Sabelöga

Citat från: Simon Axelsson skrivet 29 februari 2020 kl. 23:00:29
Som jag skrev i tråden "filmer vi sett på bio" eller vad den nu heter, såg jag filmen tidigare idag på svenska. Riktigt bra och underhållande film, riktigt bra dubbning också, speciellt för en live-action/CGI hybrid. Ser fram emot den oundvikliga uppföljaren.
Jag med!  :D
Houba !