Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 juli 2023 kl. 21:38:20Jag fick lite inspiration från Den lilla Sjöjungfruns tyska Blu-ray utgåva.

LADY.jpg

Så med båda de svenska dubbningarna? (då kanske de övriga filmerna också borde ha konstgjorda sådana utgåvor)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 juli 2023 kl. 21:43:59Så med båda de svenska dubbningarna?
Ja, med båda dubbningarna precis som den tyska Blu-ray utgåvan av Den lilla sjöjungfrun.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 juli 2023 kl. 21:43:59Så med båda de svenska dubbningarna? (då kanske de övriga filmerna också borde ha konstgjorda sådana utgåvor)
Bambi.jpg Askungen.jpg

Steffan Rudvall

LUCKY LUKE DRAR VÄSTERUT .png

Detta är alltså en konstgjord utgåva av Lucky Luke filmen "Tous à l'Ouest" eller Go West som den heter på engelska. Filmen är från 2007 och är den senaste tecknade Lucky Luke filmen. Jag förstår inte varför denna film aldrig kom till Sverige Lucky Luke är ju ändå hyfsat känd här.

Zebastian

På flygande uppdrag.jpg
På flygande uppdrag 2.jpg
På flygande uppdrag 3.jpg
På flygande uppdrag 4.jpg

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 11 juli 2023 kl. 14:15:00Återskapad bildversion?
Martin Calberg...Martin Carlberg?
Nadine Legross?
Eva Vidgren?

Zebastian

Citat från: MOA skrivet 11 juli 2023 kl. 14:24:26Martin Calberg...Martin Carlberg?
Nadine Legross?
Eva Vidgren?
Det är så det ska vara!
 Screenshot_Edge.jpg
Screenshot_Chrome.jpg

gstone

Nästa månade kanske det vore kul om någon gjorde lite bolder med svenska rösterna i Mutant Mayhem ungefär som dom gjord orginal rösterna.

Kommer med exempel senare ;) ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag tänkte att när Mutanat Mayhem kom ut vore det kul om någon gjord bilder som dom här Image  Image
Image

Image 

Fast med dom svenska rösterna :D

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 13:29:05Jag tänkte att när Mutanat Mayhem kom ut vore det kul om någon gjord bilder som dom här Image  Image
Image

Image

Fast med dom svenska rösterna :D
Inte gå, mycket mycket komplicerat ta bort text lägga svenska text ta bort bild lägga svenska bild

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 12 juli 2023 kl. 13:31:33Inte gå, mycket mycket komplicerat ta bort text lägga svenska text ta bort bild lägga svenska bild
Trist :'(

gstone

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 12 juli 2023 kl. 14:08:43Dom här då ?
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
Jag sa inte gå, mycket mycket komplicerat ta bort text lägga svenska text om du vill göra den kontakta grafikdesigner

gstone

Citat från: Dubinterested skrivet 12 juli 2023 kl. 20:56:01Jag sa inte gå, mycket mycket komplicerat ta bort text lägga svenska text om du vill göra den kontakta grafikdesigner
Okej.

Trist :(

Känner igen :'(