Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Konstgjorda bilder

Startat av Disneyfantasten, 14 september 2021 kl. 20:23:34

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Will Siv

- what.

Racnar

Creditsen kommer från @BPS men jag kom på idén att leka lite med eurotrolloggan och utnyttja dess designEurotroll .png

Disneyfantasten

Citat från: Racnar skrivet 30 maj 2026 kl. 19:39:43Creditsen kommer från @BPS men jag kom på idén att leka lite med eurotrolloggan och utnyttja dess designEurotroll .png
Ursäkta att jag frågar, men vilka karaktärer dubbar Per, Hasse och Steve i serien?

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 maj 2026 kl. 20:46:56Ursäkta att jag frågar, men vilka karaktärer dubbar Per, Hasse och Steve i serien?
Listan avser alltså tv-serien Lucky Luke från 1991 som ofta ses som säsong 2 av serien från 1984. Per, Hasse och Steve spelar diverse biroller där Per också hoppade in för Tommy Nilsson som Jack Dalton i ett avsnitt. 

Disneyfantasten

Citat från: BPS skrivet 30 maj 2026 kl. 20:52:39Listan avser alltså tv-serien Lucky Luke från 1991 som ofta ses som säsong 2 av serien från 1984. Per, Hasse och Steve spelar diverse biroller där Per också hoppade in för Tommy Nilsson som Jack Dalton i ett avsnitt.
Rätta mig om jag har fel men jag vill minnas att jag läst någonstans att Annelie Berg Bhagavan och Andreas Nilsson också medverkar i säsong 2?

BPS

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 maj 2026 kl. 20:54:18Rätta mig om jag har fel men jag vill minnas att jag läst någonstans att Annelie Berg Bhagavan och Andreas Nilsson också medverkar i säsong 2?
Nej, det där handlar om att folk blandar ihop Stockholms dubbningar av Lucky Luke gjorda ungefär runt samma tid alltså både Lasse Svenssons Eurotroll och Media Dubb International. Båda förekommer i andra Lucky Luke sammanhang men inte just i säsong 2 speciellt inte Annelie då nästan alla kvinnliga röster om inte alla.