Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Tomas Norström (1956-2021)  (läst 311 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 759
  • Kön: Man
    • Visa profil
Tomas Norström (1956-2021)
« skrivet: 3 oktober 2021 kl. 17:51:25 »
Vår kära skådespelare som slog igenom i Pistvakt Tomas Norström har gått bort. För oss yngre känner vi nog allra mest igen honom som Polismästaren i LasseMajas Detektivbyrå där han hjälpte dem att fånga skurkar.
Detta gör mig oerhört ledsen då man verkligen sett upp till honom och man verkligen älskat hans roller i dem filmerna och serierna som han har varit med i.
Vila i frid!  :'( :'( :'( :'(

Utloggad Erika

• Global moderator
  • Antal inlägg: 2 435
    • Visa profil
SV: Tomas Norström (1956-2021)
« Svar #1 skrivet: 3 oktober 2021 kl. 18:32:48 »
Håller med om han var en bra skådespelare. Vila frid.  :'(

Inloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 10 891
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 3 oktober 2021 kl. 18:36:20 »
Mycket synd, tänkte faktiskt på honom så sent som igår. Må han Vila i frid...
Nu delar vi på oss!

Utloggad MOA

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 5 719
  • Kön: Kvinna
  • See You Next Mission
    • Visa profil
    • MOAVideoGamer
« Svar #3 skrivet: 3 oktober 2021 kl. 20:38:23 »
Nej!Nu har Olle gått bort :'(
R.I.P

Utloggad Daniel Hofverberg

• Administratör
  • Antal inlägg: 13 152
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 3 oktober 2021 kl. 22:14:36 »
Väldigt sorgligt att höra - Tomas Norström var en mycket bra skådespelare... :'( Särskilt var han bra i LasseMajas detektivbyrå och Jägarna, plus vissa mindre roller här och var - i Pistvakt tyckte jag faktiskt inte han spelade särskilt märkvärdigt, men det berodde kanske mer på rollen än på skådespelarprestationen i sig...

Frågan är vad som kommer hända med kommande filmer av LasseMajas detektivbyrå...? Han var ju trots allt med i en sådan så sent som ifjol, så kommer samma roll att tas över av annan skådespelare eller ska de hitta på något upplägg så att det inte längre finns någon Polismästare i traditionell bemärkelse...?

Inloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 10 891
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 3 oktober 2021 kl. 22:18:29 »
Väldigt sorgligt att höra - Tomas Norström var en mycket bra skådespelare... :'( Särskilt var han bra i LasseMajas detektivbyrå och Jägarna, plus vissa mindre roller här och var - i Pistvakt tyckte jag faktiskt inte han spelade särskilt märkvärdigt, men det berodde kanske mer på rollen än på skådespelarprestationen i sig...

Frågan är vad som kommer hända med kommande filmer av LasseMajas detektivbyrå...? Han var ju trots allt med i en sådan så sent som ifjol, så kommer samma roll att tas över av annan skådespelare eller ska de hitta på något upplägg så att det inte längre finns någon Polismästare i traditionell bemärkelse...?
Anders Jansson har spelat polismästaren i C More serien så han kanske tar över rollen.
Nu delar vi på oss!

Utloggad TonyTonka

• Nostalginisse och Disneyfanatiker
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 563
  • Dizzy <3
    • Visa profil
    • Min blogg
« Svar #6 skrivet: 4 oktober 2021 kl. 00:28:38 »
Vila i frid, polismästarn.  :'(

Minns honom också som Banan-Boris i Bert tv-serien.
https://djtonytheking.wordpress.com/ - Min blogg
(bloggen uppdateras senast: 2022-01-30)

Äntligen tillbaka på bloggen! :D