Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Reklamen på sidan

Startat av inaktiverad, 26 januari 2022 kl. 18:41:43

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2026 kl. 16:13:09Fråga: Är det bara jag som fått ovanligt många sådana där annonser där hela sidan blir suddig och reklamen syns i mitten på senaste tiden?
Hänt ganska ofta för mig med, senaste tiden verkar den funtkionen ha blivit väldigt förtjust i att gå igång om jag hovrar över någon länk på forumet.
Psykiska hälsan är sådär igen, så kommer troligen inte vara så aktiv ett tag.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2026 kl. 16:13:09Fråga: Är det bara jag som fått ovanligt många sådana där annonser där hela sidan blir suddig och reklamen syns i mitten på senaste tiden?
Jag är lite konfunderad, då jag för en tid sedan minskade ner inställningen till max en sådan annons i timmen - men det känns som att jag får det oftare än en gång i timmen...?

TonyTonka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 29 juli 2026 kl. 22:20:49Jag är lite konfunderad, då jag för en tid sedan minskade ner inställningen till max en sådan annons i timmen - men det känns som att jag får det oftare än en gång i timmen...?
Samma här, idag har jag fått det typ tio gånger på kanske tjugo minuter.
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2026 kl. 22:50:20Samma här, idag har jag fått det typ tio gånger på kanske tjugo minuter.
Okej, jag har dubbelkollat Googles inställningar och hittat en luddigt formulerad inställning som heter "Tillåt ytterligare utlösare för vinjettannonser", utöver inställningen på en timme som jag hade ställt in. Möjligtvis kanske det är det som orsakat de extra annonserna, så kolla och se om antalet minskar nu och håller sig till en i timmen. :)