Josefin

OBS! På grund av missbruk kan gäster inte längre skriva inlägg på forumet. Vi ber dig därför att registrera dig som medlem på forumet - det går på 30 sekunder och är givetvis gratis, och sen kan du fortsätta skriva inlägg som vanligt igen. Tack för visad förståelse.

Författare Ämne: Söker avsnitt med svensk dubbning på The Real Ghostbusters mflr...  (läst 173 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad RetroTVSverige

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 7
  • Kön: Man
  • Samlar på äldre animerade filmer/serier
    • Visa profil
    • Retro Tv Sverige
Söker avsnitt med svensk dubbning på The Real Ghostbusters mflr...
« skrivet: 23 februari 2022 kl. 20:08:15 »
Har letat i många år efter svenskt tal till The Real Ghostbusters från 80 talet, är det kanske någon där ute som har och vill dela med sig?
Jag har en lång lista på avsnitt som jag har samlat på mig genom åren som jag kan skicka om någon är intresserad och delar gärna med mig av det jag har. Kontakta mig så skickar jag listan på vad jag har. :)

Söker även svenskt tal med Bonkers (har bara 2 avsnitt), Darkwing Duck (Har några stycken), Hacke Hackspett med Irene Lindh mflr (Har ett avsnitt), Around The World With Willy The Fog (Har ett par avsnitt), Bananmannen, Bravestarr (har några avsnitt), Danger Mouse, 80 talets serien, (Har några avsnitt), Wuzzlarna (tv serien från 80 talet), SpiderMan And His Amazing Friends (Har 3 avsnitt), Defenders Of The Earth (Har några avsnitt), första avsnittet av Den Lilla Sjöjungfrun (90 tals tv-serien), Hulken serien också från 80 talet, Katten Nisse från 80 talet (har några stycken), Lucky Luke från 80 talet (har en del), My Little Pony från 80 talet, (har några stycken), M.A.S.K, (Har några avsnitt), SuperTed (80 talet) har en del avsnitt.   

Utloggad Wallgren

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 2
    • Visa profil
SV: Söker avsnitt med svensk dubbning på The Real Ghostbusters mflr...
« Svar #1 skrivet: 13 maj 2022 kl. 18:36:40 »
Har letat i många år efter svenskt tal till The Real Ghostbusters från 80 talet, är det kanske någon där ute som har och vill dela med sig?
Jag har en lång lista på avsnitt som jag har samlat på mig genom åren som jag kan skicka om någon är intresserad och delar gärna med mig av det jag har. Kontakta mig så skickar jag listan på vad jag har. :)

Söker även svenskt tal med Bonkers (har bara 2 avsnitt), Darkwing Duck (Har några stycken), Hacke Hackspett med Irene Lindh mflr (Har ett avsnitt), Around The World With Willy The Fog (Har ett par avsnitt), Bananmannen, Bravestarr (har några avsnitt), Danger Mouse, 80 talets serien, (Har några avsnitt), Wuzzlarna (tv serien från 80 talet), SpiderMan And His Amazing Friends (Har 3 avsnitt), Defenders Of The Earth (Har några avsnitt), första avsnittet av Den Lilla Sjöjungfrun (90 tals tv-serien), Hulken serien också från 80 talet, Katten Nisse från 80 talet (har några stycken), Lucky Luke från 80 talet (har en del), My Little Pony från 80 talet, (har några stycken), M.A.S.K, (Har några avsnitt), SuperTed (80 talet) har en del avsnitt.

Hej!

Har du flera avsnitt med svensk översättning på real ghostbusters alltså?
Jag vill mer än gärna få tag på dom avsnitten! Finns ju ingenstans och jag har typ letat i hela mitt vuxna liv efter det!

Hur kan du skicka dom? Vill du ha något för besväret? Med vänlig hälsning, Andreas