Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Fred och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 14 april 2024 kl. 01:00:00du kanske redan sett vissa av dom, men.....

för Louise:

- Sailor Moon.

för Hasse:

- Corneil & Bernie (med Anders Öjebo som bonus)
Ja men det var länge sedan nu
Citat från: gstone skrivet 14 april 2024 kl. 12:38:58Skokaka är jättebra  ;)
Yes, min bästa vän som jag aldrig träffat

Skokaka

Jag vet inte vad det är för speciellt med mig, jag är en vanlig person, så...😅

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 14 april 2024 kl. 22:30:52Jag vet inte vad det är för speciellt med mig, jag är en vanlig person, så...😅
Som alla andra, så...

gstone

Citat från: Skokaka skrivet 14 april 2024 kl. 22:30:52Jag vet inte vad det är för speciellt med mig, jag är en vanlig person, så...😅
Ska jag berätta varför ?

Skokaka

gstone

Skokaka

Citat från: gstone skrivet 15 april 2024 kl. 01:14:24För att du alltid göra egen dubbningar  i den här tråden när jag frågar  :D
https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=129.msg190819;topicseen#msg190819
Det är kul att göra, samt att hjälpa, så... Jag kan väl nu förstå varför. :)

gstone

Jag fyller år väldigt snart 😁❤️🎂❗️

gstone

gstone

Om fler lärare var som Steffan Rudvall skulle skolsystemet i Sverige vara avsevärt bättre 😃❤️👏👍

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 april 2024 kl. 23:54:33Om fler lärare var som Steffan Rudvall skulle skolsystemet i Sverige vara avsevärt bättre 😃❤️👏👍
Ja men tyvärr är det inte så, tänk om vi hade Steffan i skolan...

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 18 april 2024 kl. 23:54:33Om fler lärare var som Steffan Rudvall skulle skolsystemet i Sverige vara avsevärt bättre 😃❤️👏👍
Något specifikt du tänker på? 

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 19 april 2024 kl. 11:04:09Något specifikt du tänker på?
Lärare ska vara pedagogiska personer som är bra på att resonera med andra( särskilt yngre) människor.

Framförallt bör dom vara förstående 

Allt detta är Steffan Rudvall