Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

Will Siv och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2024 kl. 21:15:35Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött
Trevligt att höra 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 25 maj 2024 kl. 21:15:35Idag grillade vi för första gången i år, köttet blev lite bränt men det var gött
Smaskens, hoppas det blir några fler gånger som ni gör det i sommar. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 25 maj 2024 kl. 21:31:07Smaskens, hoppas det blir några fler gånger som ni gör det i sommar. :)
Ja & vi kommer även bjuda hem gäster, grillen var också ny för i år

gstone

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 26 maj 2024 kl. 22:50:38Rätt film vinner  ;D

https://www.moviezine.se/nyheter/furiosa-far-pa-palsen-av-katten-gustaf
"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå. 
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 maj 2024 kl. 23:59:53"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå.
Jag har inte sett Furiosa än, men med tanke på att jag aldrig var så jätteförtjust i Mad Max: Fury Road som resten av världen - som visserligen var en ganska bra film, men inte så märkvärdig - så är jag lite milt skeptisk...

Så jag kommer nog att avvakta tills Furiosa släpps på DVD/Blu-Ray eller streaming innan jag ser den, då jag inte riktigt känner att jag kan motivera biljettkostnaden; i synnerhet med så många biofilmer som kommit under våren...

MOA

Jag blir lycklig om någon icke svensk reagerar på Super Mario Bros Super Show på svenska

gstone

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 maj 2024 kl. 23:59:53"Rätt"? Jag gillade visserligen Katten Gustaf - filmen, men Furiosa var långt mycket bättre i mitt tycke. Det är visserligen två helt olika filmer, men ändå.
Katten Gustaf var bra,  men Furiosa är mycket bättre 😁❤️❗️

MOA

Någon borde lägga upp när Hasse sjunger i Jordgubbs Lisa: Julen Kommer

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2024 kl. 20:31:44Någon borde lägga upp när Hasse sjunger i Jordgubbs Lisa: Julen Kommer
Försökte köpa den filmen 

Gick inte så bra  :-\

gstone

En ny trailer för Vaiana 2 kommer imorgon 14:00 ❗️

Dubintrested

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2024 kl. 20:31:44Någon borde lägga upp när Hasse sjunger i Jordgubbs Lisa: Julen Kommer
Så du vill höra Hasse sjunga?

MOA

Citat från: Dubintrested skrivet 28 maj 2024 kl. 21:15:36Så du vill höra Hasse sjunga?
Men Nej! Vill att någon lägger upp när han sjunger som Tomten i videon länkad ovan

gstone