Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag såg just Dumma Mej 4 på bio

Den var bättre än Snobben ;D ( Som jag just skrev ;))
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Min hyllning till Gunnar Ernblad är rakt från hjärtat💖

gstone

Det är så underbart att folk lägger upp ovanliga svenska dubbningar på archive.org ! :D

MOA

Gunnar Ernblads insats som Kung Koopa är helt oemåtståndlig ;D

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 14:57:01Gunnar Ernblads insats som Kung Koopa är helt oemåtståndlig ;D
Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂

MOA

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2024 kl. 15:00:44Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂
ÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!! Båda hans röster står jag inte ut med >:( >:(

BPS

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2024 kl. 15:00:44Menar du inte kung krut  ;D ;D😂😂
Han har inte kallats så när Gunnar spelat honom

MOA

Citat från: BPS skrivet  6 juli 2024 kl. 16:30:49Han har inte kallats så när Gunnar spelat honom
Det där inlägget är enbart skrivet för att reta mig
ERKÄNN!!!!!!!

BPS

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 16:37:55Det där inlägget är enbart skrivet för att reta mig
ERKÄNN!!!!!!!
Nej, Jag retar ingen men det är ju i Sture Ströms version han kallas Krut inte i Gunnars.

gstone

Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
Bara jag som inte fattar varför det ens existerar? Gillar inte att kalla folk för hen, ett uttryck som inte behöver användas. Onödigt ordval

MOA

Idag åkte jag & farsan för att hämta en åkgrässklippare, medans vi ändå var i stan gick jag på Kandyz för att uppleva min dröm & farsan köpte bra att ha grejer på ÖoB. Jag fick en Fuskgubbe mugg, Pepsi zero som man gör sodastream på & tvål då den jag hade nästan var slut. Efter en heldagsutflykt känns det som vi kommit tillbaks från en lång semester

gstone

Shrek 5 kommer på bio första juli 2026 ;D :D :D :D :D!

gstone

Skokaka

Citat från: gstone skrivet  9 juli 2024 kl. 11:47:05Glad Non-Binary Awareness 😀🥳🏳��⚧️❗️

Hoppas alla ike-binära  medlemmar på forumet har en bra vecka  :)
You too! ;D