Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 juli 2024 kl. 10:34:29Vilken Nostalgi! Måste vara något av dom lättaste spelen att speedrunna, detta var för övrigt det första spelet jag spelade på Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=ziJp0_iPPtM
Jag minns också detta spelet och ankan eller vad det är. 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 juli 2024 kl. 23:25:26Idag var jag på zoo. :D
Sagor Från Zoo :D
Citat från: Skokaka skrivet 25 juli 2024 kl. 23:26:04Jag minns också detta spelet och ankan eller vad det är.

Näbbdjuret & fågeln är en kookaburra, hade även det där lätet som larm på min telefon. Är nog en stock effekt för kookaburra. Videon är borttagen sedan länge & det är bra för jag hade nog dött om jag såg den. Jag var så cringig!

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 juli 2024 kl. 23:33:59Sagor Från Zoo :D
Näbbdjuret & fågeln är en kookaburra, hade även det där lätet som larm på min telefon. Är nog en stock effekt för kookaburra. Videon är borttagen sedan länge & det är bra för jag hade nog dött om jag såg den. Jag var så cringig!
Men såklart, den har ju svans. Måste vara ett spel som tar plats i Australien på grund utav näbbdjuren och att en kookaburra är också med i den.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Skokaka

Trevligt att höra om mig. Förresten, jag har upptäckt att jag har blivit friskare. :D

MOA

Skokaka

Den goda nyheten är att jag fick min mobil tillbaka idag.

gstone

Det verkar som att Daniel  kan få credits tilll The Mighty B! :)

MOA

Idag badade vi i det varma vattnet och jag hoppade från en brygga. Gjorde det nog bara en gång för länge sedan nu. Åh vad jag älskar att bada :D

MOA

Imorgon åker vi hem igen så jag kommer vara väldigt inaktiv

gstone

BPS

gstone