Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Oerhört mycket kul nyheter från D23 Expo ;D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Anders M Olsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2024 kl. 23:42:26Det är väl objektivt, men jag ser i fram emot ett nytt läsår och mötet av nya elever och återseendet av andra och tredje rings eleverna.
Menar du inte motsatsen, d.v.s. "subjektivt" - beroende på vars och ens tycke och personliga förutsättningar? ("Objektivt" är något som man kan bedöma utifrån fasta riktlinjer utan att lägga egna värderingar i det.)

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 10:24:01Don flesta normala människor ogillar att komma tillbaka till jobbet efter sommaren.
Det beror väl på vad man har för jobb. Om man har ett monotont fabriksjobb kanske det inte är så roligt att komma tillbaka till jobbet. Men många har roliga, intressanta och utvecklande jobb där man trivs. Om man dessutom har trevliga kollegor, kunder, elever m.m. är det ett extra plus som gör att man ser fram emot att börja jobba igen.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2024 kl. 23:42:26Det är väl objektivt, men jag ser i fram emot ett nytt läsår och mötet av nya elever och återseendet av andra och tredje rings eleverna.
Jag är glad att du gillar dit jobb så mycket :D

Steffan Rudvall

Citat från: Anders M Olsson skrivet 11 augusti 2024 kl. 10:55:52Menar du inte motsatsen, d.v.s. "subjektivt" - beroende på vars och ens tycke och personliga förutsättningar? ("Objektivt" är något som man kan bedöma utifrån fasta riktlinjer utan att lägga egna värderingar i det.)
Det stämmer, subjektivt ska det vara.

gstone

Dubintrested

Citat från: gstone skrivet 11 augusti 2024 kl. 10:24:01Don flesta normala människor ogillar att komma tillbaka till jobbet efter sommaren.
Det är inte schysst att kalla folk onormala för att de inte har samma tankar som du.

gstone

Citat från: Dubintrested skrivet 11 augusti 2024 kl. 17:37:33Det är inte schysst att kalla folk onormala för att de inte har samma tankar som du.
Det är bra att vara onormal

Vem vill vara normal ;D :)

gstone

Verkar som live action Lilo och Sitich nleb uppgradera först pratads det om Disney Plus men nu ska den tydligen gå upp på :)

Kul för mig i alla fall

MOA

Efter så många försök klarade jag äntligen av Super Mario 64 idag :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Kan inte beskriva hur lycklig jag är

gstone

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 29 januari 2024 kl. 15:14:23Det var ju väldigt roligt att Berit Hallén testade för Mrs Potts med tanke på att hon spelade Mrs Lovett.
Det var nog inte någon slump, då Doreen Denning var väldigt medveten om Angela Lansbury som skådespelerska. Denning var den som köpte in den filmade teaterförställningen av Sweeney Todd (1982) för Sveriges television. Den visades i TV2 den 21 juli 1984.

Så när Skönheten och odjuret skulle dubbas, var det en lycklig tillfällighet att Sweeney Todd samtidigt gick på Stora Teatern i Göteborg.

MOA

Nu har Youtube tagit bort några rapporterade videor ;D

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 15 augusti 2024 kl. 20:44:59Det var nog inte någon slump, då Doreen Denning var väldigt medveten om Angela Lansbury som skådespelerska. Denning var den som köpte in den filmade teaterförställningen av Sweeney Todd (1982) för Sveriges television. Den visades i TV2 den 21 juli 1984.

Så när Skönheten och odjuret skulle dubbas, var det en lycklig tillfällighet att Sweeney Todd samtidigt gick på Stora Teatern i Göteborg.
härligt att veta ;D :D❤️❤️❤️❤️❤️

gstone

Första trailern för den kommande animerad Sagan om Ringen filmen kommer idag