Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

gstone

Jag har underbar nyheter Pingvinerna från Madagaskar dvder har utförliga credits som anger varandra enskild karaktär per avsnitt 😀❤️🥳❗️
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Varit på Retroland-mässan i Karlstad, och hittat många fina saker främst i spelväg. :D
Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  5 oktober 2024 kl. 11:51:25Varit på Retroland-mässan i Karlstad, och hittat många fina saker främst i spelväg. :D
Låter som ett ställe för mig ;D

MOA

Håller på att skapa den största rankingen hittills, blir färdig om 2 dagar

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  5 oktober 2024 kl. 11:51:25Varit på Retroland-mässan i Karlstad, och hittat många fina saker främst i spelväg. :D
Var också på second hand nyligen   ;D
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Lillefot

Om jag är en Apatosaurs.
Hur kan jag då vara här i Cenozoiska eran?
Kloning, teleportering, eller tur?
I alla fall, ni får ha en dino till äran

+ svensk Kapten Sabeltand-fantast och skaparen av I Wani Hug That Gator!s svenska översättning.

MOA

Efter 4 prov har jag klarat teorin, snart är körkortet mitt!

AndreasJonasson

Citat från: MOA skrivet 27 september 2024 kl. 23:39:42😂😂😂Jag var så galen i Family Guy😂😂😂

https://www.youtube.com/watch?v=LVPNXsc4wsQ

https://www.youtube.com/watch?v=B8uDvdDP9V4 Gå till mega joker slot och få ett gäng coola bonusar.

Family Guy är en av mina favoritserier. :)  Och jag älskar också The Simpsons.  8)  ;D

MOA

Citat från: AndreasJonasson skrivet  9 oktober 2024 kl. 17:28:05Family Guy är en av mina favoritserier. :)  Och jag älskar också The Simpsons.  8)  ;D
Jag älskade Family Guy för nästan 10 år sedan & det är fortfarande bra alla år senare

AndreasJonasson

Citat från: MOA skrivet  9 oktober 2024 kl. 19:24:42Jag älskade Family Guy för nästan 10 år sedan & det är fortfarande bra alla år senare

De är fantastiska, de fortsätter att fotografera med samma höga kvalitet och roliga kvalitet.  :) 8)

BPS

Citat från: AndreasJonasson skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:14:27De är fantastiska, de fortsätter att fotografera med samma höga kvalitet och roliga kvalitet.  :) 8)
Fotografera?

MOA

Citat från: BPS skrivet 10 oktober 2024 kl. 14:26:16Fotografera?
Nu visar han sig nästan vara en spambot men jag är nära slutet av Super Mario Galaxy nu