Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 april 2025 kl. 11:04:03Lars Thiesgaard har gett mig mycket nödvändig information, han är bäst & min enda bästa VA vän ;D
kul att du är kompis med danska pumbaa
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 april 2025 kl. 20:28:51kul att du är kompis med danska pumbaa
Framförallt Robotnik, han ligger lite under Johans otroliga framförande

gstone

Citat från: MOA skrivet 13 april 2025 kl. 20:31:58Framförallt Robotnik, han ligger lite under Johans otroliga framförande
föekinppar honom mer med pumbaa

är ingen gamer

MOA

Citat från: gstone skrivet 13 april 2025 kl. 20:34:32föekinppar honom mer med pumbaa

är ingen gamer
Lars är 4:a på Robotnik listan & skvallrade redan vem som är först

gstone

gstone

MOA

Steve Kratz var förvånansvärt bra som Tiger, en av dom bästa svenska rösterna vi haft till karaktären

BPS

Citat från: MOA skrivet 18 april 2025 kl. 16:32:05Steve Kratz var förvånansvärt bra som Tiger, en av dom bästa svenska rösterna vi haft till karaktären
Till och med Monica Forsberg insåg ju att han var den bästa man kunde få men Disney valde ju Thomas Hellberg... Hade Disney godkänt Steve Kratz för Tigers film skulle man kunna ha sagt att det var Dubbningshemsidans förtjänst då Monica Forsberg först efter att ha läst hemsidan fick reda på att Steve hade spelat Tigger.

MOA

Citat från: BPS skrivet 18 april 2025 kl. 16:43:56Till och med Monica Forsberg insåg ju att han var den bästa man kunde få men Disney valde ju Thomas Hellberg... Hade Disney godkänt Steve Kratz för Tigers film skulle man kunna ha sagt att det var Dubbningshemsidans förtjänst då Monica Forsberg först efter att ha läst hemsidan fick reda på att Steve hade spelat Tigger.
Stort misstag kan jag säga nu men Thomas spelade ju inte Tiger så länge. Stackars Fuskgubben Steve

A

Citat från: BPS skrivet 18 april 2025 kl. 16:43:56Till och med Monica Forsberg insåg ju att han var den bästa man kunde få men Disney valde ju Thomas Hellberg... Hade Disney godkänt Steve Kratz för Tigers film skulle man kunna ha sagt att det var Dubbningshemsidans förtjänst då Monica Forsberg först efter att ha läst hemsidan fick reda på att Steve hade spelat Tigger.
Stämmer det och hur har man fått reda på det? @Daniel Hofverberg Är det vanligt att man baserar rollsättning i dubb på Dubbningshemsidan och åsikter på forumet?

Daniel Hofverberg

Citat från: A skrivet 18 april 2025 kl. 17:06:52Stämmer det och hur har man fått reda på det? @Daniel Hofverberg Är det vanligt att man baserar rollsättning i dubb på Dubbningshemsidan och åsikter på forumet?
Monica Forsberg sa det till mig - om det sedan är sant eller en efterhandskonstruktion låter jag vara osagt. :)

Citat från: MOA skrivet 18 april 2025 kl. 16:32:05Steve Kratz var förvånansvärt bra som Tiger, en av dom bästa svenska rösterna vi haft till karaktären
Jag tycker också att Steve var bäst som Tigger, även om nuvarande Rolf Lydahl för all del också är väldigt bra.

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 april 2025 kl. 20:33:32Monica Forsberg sa det till mig - om det sedan är sant eller en efterhandskonstruktion låter jag vara osagt. :)
Jag tycker också att Steve var bäst som Tigger, även om nuvarande Rolf Lydahl för all del också är väldigt bra.
Steve kunde ersatt Thomas men så långt tänkte nog inte Monica i den situationen

gstone

A

Citat från: MOA skrivet 18 april 2025 kl. 21:38:04Steve kunde ersatt Thomas men så långt tänkte nog inte Monica i den situationen
Monica var väl inte fullt lika aktiv när Rolf tog över och har Disney sagt nej flera gånger så är det väl inte värt att försöka igen...