Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Blev överraskad igår av en Nintendo figur av Luigi. Om jag önskat figur hade jag önskat honom, han är min favorit ;D

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 20 juni 2025 kl. 19:03:41Blev överraskad igår av en Nintendo figur av Luigi. Om jag önskat figur hade jag önskat honom, han är min favorit ;D
Trevligt, Luigi förtjänar minst lika mycket respekt som sin rödklädde bror.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 20 juni 2025 kl. 19:26:43Trevligt, Luigi förtjänar minst lika mycket respekt som sin rödklädde bror.
Om jag inte nämnt det äger jag också pringles förpackningen av Luigi & Fuskgubben. Han borde egentligen vara i stugan

MOA

Detta kunde jag nog gjort bättre men jag tycker det blev bra ändå. Vad säger ni?

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 21 juni 2025 kl. 16:06:22Detta kunde jag nog gjort bättre men jag tycker det blev bra ändå. Vad säger ni?
Det är tanken som räknas, och den ser helt okej ut.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 21 juni 2025 kl. 16:08:30Det är tanken som räknas, och den ser helt okej ut.
Kan säga att den smakade gott, försäkrar er om det