Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Den här verkar onekligen väldigt intressant

https://www.moviezine.se/nyheter/spellbound-apple-tv-plus

Det är en animerad princess musikal från Shrek regissören  :D

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 12 juni 2023 kl. 19:04:08Den här verkar onekligen väldigt intressant

https://www.moviezine.se/nyheter/spellbound-apple-tv-plus

Det är en animerad princess musikal från Shrek regissören  :D
Är inte spellbound en gammal film från 40-talet?

gstone

gstone

Disneyfantasten

gstone

gstone

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Det kan väl kanske vara Musse Pigg och hans vänner?  Musse Pigg är ju världens mest igenkända karaktär. Det är ju det mest logiska då Disney fyller 100 år.

Jag vet att han har en pågående serie just nu men den är ju för det minsta. Jag tycker att det är lite trist att dagens generation bara känner till Musses Klubbhus/Disney Junior.

gstone

Frost vore som sagt väldogt kul ;D

Men på något sätt känner jag att dom kankse bara håller den serie filmer( förutom några mindre kortfilmer)

gstone

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juni 2023 kl. 12:20:45Det kan väl kanske vara Musse Pigg och hans vänner?  Musse Pigg är ju världens mest igenkända karaktär. Det är ju det mest logiska då Disney fyller 100 år.

Jag vet att han har en pågående serie just nu men den är ju för det minsta. Jag tycker att det är lite trist att dagens generation bara känner till Musses Klubbhus/Disney Junior.
Ja varför int Klassiska Kortfilmer som jag växte upp med istället för 3D animerat lågbudget jox.TRÅKIGT!

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 13 juni 2023 kl. 18:12:06Ja varför int Klassiska Kortfilmer som jag växte upp med istället för 3D animerat lågbudget jox.TRÅKIGT!
Det är inte själva animationen jag stör mig på denna är ändå ganska bra för vad det är men det är själva nivån. Jag känner att något likt Hos Musse skulle passa i och med att Disney firar 100 år.