Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Jag är tacksam över att jag har avsnitt av Rockos Moderna Liv, går nog inte att hitta någonstans online. Älskar Rocko & Dick Eriksson, han är underbar😍

gstone

Det verkar som mer Hanna Barbera ger har dubbats til svenska än var jag trodde :)

https://www.youtube.com/@tecknatfreak9710/videos
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 mars 2024 kl. 20:14:48Idag har jag officiellt blivit hustru och även officiellt fått en hustru.
Jo, grattis, förresten. ;D

gstone

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  5 mars 2024 kl. 20:14:48Idag har jag officiellt blivit hustru och även officiellt fått en hustru.
Jag är så glad för din skull :D

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  5 mars 2024 kl. 21:13:11Stora gratulationer!Blir det det? Lesbiskt är det väl?
Jag är Bi men förhållandet och giftermålet blir väl lesbiskt.

Mathilda Gustafsson

Ett stort tack till alla som gratulerat!  :D

gstone

Steffan Rudvall

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  7 mars 2024 kl. 18:29:35Vilka svängningar, men glad för din skull!
Ny Insidan Ut 2 trailer

såg bra dubbning idag och datorn krånglar inte längre 😃🥳❗️

Skokaka

Jag har tagit upp om detta förut, men jag tycker att det är mycket trevligt att dessa är med i Japans flygplats. :)

Daniel Hofverberg

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 00:33:14Jag har tagit upp om detta förut, men jag tycker att det är mycket trevligt att dessa är med i Japans flygplats. :)
Vilken flygplats? Jag antar att det finns mer än en flygplats i Japan; det är liksom inget litet land...

Skokaka

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  8 mars 2024 kl. 00:38:26Vilken flygplats? Jag antar att det finns mer än en flygplats i Japan; det är liksom inget litet land...
Jag hittade väl bara någon som la upp denna bilden någonstans, och så kollade jag upp detta, och jag hittade en massa bilder på Google med Mario och gänget på väggarna. Kanske detta är för alla flygplatserna där, men jag har ju aldrig varit där, så jag vet inte svaret jag heller... :-\

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 00:33:14Jag har tagit upp om detta förut, men jag tycker att det är mycket trevligt att dessa är med i Japans flygplats. :)

Det har kommit ett nytt Mario spel vid namn Princess Peach Showtime, ser väldigt intressant & unikt ut. Kommer köpa det när det släpps

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2024 kl. 11:40:05Det har kommit ett nytt Mario spel vid namn Princess Peach Showtime, ser väldigt intressant & unikt ut. Kommer köpa det när det släpps
Är såklart medveten om detta. Peach hade ju också ett eget spel innan detta, kanske är det då en uppföljare?