Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  8 mars 2024 kl. 22:00:31Är såklart medveten om detta. Peach hade ju också ett eget spel innan detta, kanske är det då en uppföljare?
Äntligen dags för Peach att ha Showtime, hoppas dom gör ett spel om Daisy för det skulle jag älska

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  8 mars 2024 kl. 23:33:41Äntligen dags för Peach att ha Showtime, hoppas dom gör ett spel om Daisy för det skulle jag älska
Hoppas jag med, för hon är knappt med i deras äventyr. (Förutom om man räknas Super Mario Bros. Wonder, förstås. ;))

MOA

Jag är förvånad över att den italienska dubbningen av Legenden Om Zelda är så bra

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Lillefot

Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 10 mars 2024 kl. 12:59:05En glad MAR10 dag till alla i så fall. :)
Gjorde misstaget att se Mario Filmen igår ;D

Disneyfantasten

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 mars 2024 kl. 15:04:38Jag har äntligen fått en ny mobil!  :D
Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2024 kl. 15:08:03Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51
A51 är väl en Samsung va? Själv har jag A52

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 mars 2024 kl. 15:04:38Jag har äntligen fått en ny mobil!  :D
Citat från: MOA skrivet 10 mars 2024 kl. 15:08:03Vadå för telefon? Funderar på att skaffa en Sony efter min nuvarande A51
Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 mars 2024 kl. 15:14:00A51 är väl en Samsung va? Själv har jag A52
Funderar också om jag ska skaffa en ny, eller om jag kan fixa den jag har (det är glapp i strömintaget och nåt sitter löst där i)
- what.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 10 mars 2024 kl. 12:38:05Idag är det Mariodagen! :D
Tror det också är Morsdag i Storbritannien. Men glad Mariodag! ;D  

gstone

MOA

En italiensk tittare kommer bli riktigt glad när jag publicerar mina kommande listor ;D

gstone