Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag harr jätte roliga nyheter  :D!

Det ska tydligen komma en Disney Prinsess Lego special på Disney Plus i Augusti !  :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Jag såg Hasse på en busshållplats(Affisch)

gstone

Den svenska dubbningen av Pappa jagar utomjordingar är av mina favorit dubbningarna av en serie.

gstone

Filmen Haja Läget! hade en jättebra svensk dubbbning :D

Och detta var lite otippat efter som det är en ganska lite animerad film som jag tror asläppets dirkit til DVD i sverige.

Men jag såg filmen och dubbning var väldugt bra ändå !

Zebastian

Citat från: gstone skrivet 21 juli 2023 kl. 21:29:56Filmen Haja Läget! hade en jättebra svensk dubbbning :D

Och detta var lite otippat efter som det är en ganska lite animerad film som jag tror asläppets dirkit til DVD i sverige.

Men jag såg filmen och dubbning var väldugt bra ändå !
Konstigt, Det är en rip off på hajar som hajar och Hitta Nemo 

gstone

Citat från: Zebastian skrivet 21 juli 2023 kl. 21:39:42Konstigt, Det är en rip off på hajar som hajar och Hitta Nemo
Dubbningen är ändå väldigt väl gjord :D

gstone

Torsten Wahlund är en av mina favorit dubbare och jag hoppas verkligen att han dubbar igen.

gstone

Det är kul att dt finns folk(Glimmer) som gillar Torsten Wahlund lika mycket som mig.

gstone

Jag fick tag i den sista svenska DVD kopian av Yellowbird som en film säljar hemsida sålde  :D

Jag känner mig väldigt lyckligt lottad  :D :D

MOA

Jag älskar nog Hasse som ingen annan(E jag galen?)

gstone

Citat från: MOA skrivet 23 juli 2023 kl. 21:34:02Jag älskar nog Hasse som ingen annan(E jag galen?)
Nej du är inte galen :)

Men jag förstår inte varför heller ::)

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 juli 2023 kl. 21:34:02Jag älskar nog Hasse som ingen annan(E jag galen?)
Det här påminner om några tramsinlägg från Mathilda Gustafsson men den här gången tydligen på riktigt.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 juli 2023 kl. 21:53:04Det här påminner om några tramsinlägg från Mathilda Gustafsson men den här gången tydligen på riktigt.
Trams?Jag tänker int tramsa runt & skriva "JAG ÄLSKAR HASSE!" & "HASSE E SÅ UNDERBAR!" Jag skriver int de,jag e mogen nog att int skriva massa skit på internet

MOA

Nu kom Hasse på reklamen medans dom sponsrade olika företag,han snacka int ens utan satt & rätta prov eller nåt. Den andra gången i som Hasse totalschockat mig i år

gstone

Nu har det kommit en dubbade trailer för Apkungen på Netflix.

Joakim Jennefors spelar Skurken Drakkungen och Ole Ornered spelar den äldre apan.