Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Soscla skrivet 28 augusti 2023 kl. 10:36:29Jag fick en son i juni och han är på riktigt det vackraste barnet nånsin! Att man kan smälta så av ett litet leende <3 <3 <3 Jag ser fram emot när han är några år äldre och vi kan leka på alla lekplatser  ;D

Jag får lov att gratulera den nyblivna mamman!

Soscla

It's so fluffy I'm gonna die!

gstone

Citat från: Soscla skrivet 28 augusti 2023 kl. 10:36:29Jag fick en son i juni och han är på riktigt det vackraste barnet nånsin! Att man kan smälta så av ett litet leende <3 <3 <3 Jag ser fram emot när han är några år äldre och vi kan leka på alla lekplatser  ;D
Vad härligt !

Grattis ! :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Är du mamma eller pappa ?

Disneyfantasten

gstone

MOA

Steffan Rudvall

gstone

Lilla My

Ååh grattis till det lilla byltet!  :-*

gstone

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2023 kl. 22:26:52Jag har hitat en underbar serie Youtube videos ! :D

Dom handlar om Disney röstskådspelare
https://www.youtube.com/playlist?list=PLm6pA0CEwZVolHy-l_soYAYr3LqTDJxy2

Ser jättefint ut.

Hoppas att sådana också fixas till röstskådespelare i svenska dubbningar, det hade varit precis lika vackert att se om ni frågar mig.

gstone

Lillefot

Jag kan glatt meddela att TMNT: Mutant Mayhem var en riktigt rolig och underhållande film. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.