Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 14 oktober 2023 kl. 13:47:46Japp, de ligger i Västervik där jag är på weekend-semester just nu med familjen.
De e nog okänt bland dom flesta

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

gstone

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 oktober 2023 kl. 12:07:25Idag fyller Disney hundra år !!!! :D :D :D
Jag skulle vilja tillägna alla våras Walt Disney, utan honom hade inga tecknade produktioner någonsin gjorts, så vi har honom att tacka både för produktionerna av kortfilmer och långfilmer från hans egna studio, produktionerna av Disneys TV-serier, produktionerna av Pixars långfilmer (som är skapade i samarbete med Disney), produktionerna av DisneyToons filmer (även om studion lades ner), produktioner av TV-serier från bl.a. Hanna Barbera, produktionen av Looney Tunes kortfilmer från Warner Bros, produktionen av Don Bluths långfilmer, produktionen av DreamWorks långfilmer, produktionen av Warner Bros långfilmer, produktionen av Svanprinsessan (av Nest Family Entertainment), produktionen av 20th Century Fox långfilmer (inkl. Blue Sky Studios), produktionen av Universals långfilmer (inkl. Illumination), produktionen av Metro Goldwyn Mayer (som bl.a. producerade The Wizard of Oz), produktionen av Columbia Pictures, produktionen av Paramount, samt produktionen av Hotell Transylvanien, Det Regnar Köttbullar och Surfs Up (som producerats av Sony Pictures Animation).

Han var så ihärdig med sitt arbete, han gav sig inte med att skapa världens första tecknade långfilm Snövit och De Sju Dvärgarna, så vi har den filmen att tacka för att produktionen av animerade långfilmer gjorts möjlig!  :)

Stort tack Walt Disney, för att du bidragit till en fantastisk värld samt inspirerat andra att skapa fantastiska världar, massa hjärtan.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 16 oktober 2023 kl. 12:15:54Jag skulle vilja tillägna alla våras Walt Disney, utan honom hade inga tecknade produktioner någonsin gjorts, så vi har honom att tacka både för produktionerna av kortfilmer och långfilmer från hans egna studio, produktionerna av Disneys TV-serier, produktionerna av Pixars långfilmer (som är skapade i samarbete med Disney), produktionerna av DisneyToons filmer (även om studion lades ner), produktioner av TV-serier från bl.a. Hanna Barbera, produktionen av Looney Tunes kortfilmer från Warner Bros, produktionen av Don Bluths långfilmer, produktionen av DreamWorks långfilmer, produktionen av Warner Bros långfilmer, produktionen av Svanprinsessan (av Nest Family Entertainment), produktionen av 20th Century Fox långfilmer (inkl. Blue Sky Studios), produktionen av Universals långfilmer (inkl. Illumination), produktionen av Metro Goldwyn Mayer (som bl.a. producerade The Wizard of Oz), produktionen av Columbia Pictures, produktionen av Paramount, samt produktionen av Hotell Transylvanien, Det Regnar Köttbullar och Surfs Up (som producerats av Sony Pictures Animation).

Han var så ihärdig med sitt arbete, han gav sig inte med att skapa världens första tecknade långfilm Snövit och De Sju Dvärgarna, så vi har den filmen att tacka för att produktionen av animerade långfilmer gjorts möjlig!  :)

Stort tack Walt Disney, för att du bidragit till en fantastisk värld samt inspirerat andra att skapa fantastiska världar, massa hjärtan.
Ja Disney gör många bra saker när dom inte gör Live Action Remakes som kommer bli ännu värre när Rachel Zegler trycker ner Snövit i ett stort skithål

gstone

Jag haräntligen sett Flubber :D

Såg den igår  :D

gstone

Det är trevligt att det är mindre samma röster i alting idag än det var typ på 90-talet.

Även om många av dom rösterna var bra ;D ;)

gstone

Jag väldigt glad att äntligen live action Monster High:Filmen  kommer till Sverige 😀❗️

Dem kommer den 27 October på streaming.

gstone

gstone

Jag ska se den här konsert  ikväll 😃🥰🥳❗️

Både Nassim Al Fakir och Annika Herlitz ska framföra 🤩🥳❗️

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:06:14Jag ska se den här konsert  ikväll 😃🥰🥳❗️

Både Nassim Al Fakir och Annika Herlitz ska framföra 🤩🥳❗️
Träffa du Christian Hedlund där?

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 oktober 2023 kl. 15:06:14Jag ska se den här konsert  ikväll 😃🥰🥳❗️

Både Nassim Al Fakir och Annika Herlitz ska framföra 🤩🥳❗️
Var den bästa konserten du sett i år?

gstone

Citat från: MOA skrivet 19 oktober 2023 kl. 21:32:46Var den bästa konserten du sett i år?
Det är den ända konsert jag sett i mitt liv ;D