Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 12 mars 2025 kl. 13:40:39Jag kanske kommer få ett vanligt job på ett mat leverans företag  :)
Trevligt - levereras maten via bil, cykel eller vad...?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

A

Citat från: gstone skrivet 12 mars 2025 kl. 15:25:16till skolor och företag
Har du körkort då? Ska man leverera till skolor så är det väl inte direkt små leveranser.

MOA

Citat från: A skrivet 12 mars 2025 kl. 16:50:22Har du körkort då? Ska man leverera till skolor så är det väl inte direkt små leveranser.
Nej men jag har, kommer troligen inte få leveransjobb

gstone

Citat från: A skrivet 12 mars 2025 kl. 16:50:22Har du körkort då? Ska man leverera till skolor så är det väl inte direkt små leveranser.
jag jobbar på ett bolag som gör leveranser , men jag gör inte själva leveranserna

MOA

Citat från: MOA skrivet 12 mars 2025 kl. 11:03:19Jag har fått en kille ;D
Om ni tror att jag fått en kille så är ni lättlurade!
LoLoLoLoLoLoLoLoLoL!

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 mars 2025 kl. 19:01:06Om ni tror att jag fått en kille så är ni lättlurade!
LoLoLoLoLoLoLoLoLoL!
är du lesbisk ?

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet 12 mars 2025 kl. 19:01:06Om ni tror att jag fått en kille så är ni lättlurade!
LoLoLoLoLoLoLoLoLoL!
Påminner mig om forummedlemmen som skapade en hel tråd bara för att låtsas vara kär i Per Sandborgh.

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 12 mars 2025 kl. 19:56:06Påminner mig om forummedlemmen som skapade en hel tråd bara för att låtsas vara kär i Per Sandborgh.
Matilda? Jag är bisexuell men osäkert om jag kommer bli ihop med någon

gstone

Citat från: MOA skrivet 12 mars 2025 kl. 20:01:36Matilda? Jag är bisexuell men osäkert om jag kommer bli ihop med någon
Menade dig

ok

MOA

Jag blev verkligen glad av att höra Johan Hedenberg i Gudarnas Hemvist, bästa med den filmen

MOA

Hasse borde se min Sonic lista, han kommer bli så lycklig
(Det är ett sätt att döda mig)

gstone

Imorgon ska jag se Snövit

Klockan 16:00

gstone

gstone

Jag lyckades få svenska credits till Tigerns Lärling som just kom ut på Apple TV och SkyShowtime🥹😀❤️❤️🥳❗️