Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 28 juni 2025 kl. 19:18:04många skådespelare från gamla dubbning av Nalle Puh är dödar nu bl.a Charlie som spelar kaniner lever inte längre då blir en ny svensk röst.
var ju oundviklighet alla blir äldre och dör
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 juni 2025 kl. 19:31:07Största frågan är om Olli Markenroos återvänder, troligen inte
annars kan ju han spela in samtidigt som Ham i Toy Story 5 då spara Disney dubb pengar ;D ;)

A

MOA

Idag besegrade jag Bowser & klarade Super Mario World för första gången. Första spelet jag klarat av på SNES

gstone

Steffan Rudvall

Det är Tillbaka till framtidens 40 års jubileum idag det firar vi här hemma med litet maraton.

Lillefot

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 juli 2025 kl. 21:32:32Det är Tillbaka till framtidens 40 års jubileum idag det firar vi här hemma med litet maraton.
Åh, tack för påminnelsen. Du gav mig en idé till helgen.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Will Siv

Citat från: Steffan Rudvall skrivet  3 juli 2025 kl. 21:32:32Det är Tillbaka till framtidens 40 års jubileum idag det firar vi här hemma med litet maraton.
Och i oktober är det 10 år sen Del 2

;)
- what.

MOA

Idag klarade jag av Metroid Zero Mission på 5 timmar, inte den bästa tid men nu blir det nog lite snabbare i min andra gameplay

gstone

Idag såg jag Dora och jakten på Sol Dorado på tv , jag tyckte den var bra och jag tyckte även dubbningen var bra

Tintin

Citat från: MOA skrivet  5 juli 2025 kl. 19:31:50Idag klarade jag av Metroid Zero Mission på 5 timmar, inte den bästa tid men nu blir det nog lite snabbare i min andra gameplay
Om du tycker om att titta när andra spelar så är det Summer Games Done Quick 2025 på Twitch med start imorgon. För skojs skull kollade jag upp Metroid: Zero Mission i schemat och det blir ett race nästa Fredag på kvällen.

MOA

Citat från: Tintin skrivet  6 juli 2025 kl. 00:39:09Om du tycker om att titta när andra spelar så är det Summer Games Done Quick 2025 på Twitch med start imorgon. För skojs skull kollade jag upp Metroid: Zero Mission i schemat och det blir ett race nästa Fredag på kvällen.
Idag tänker jag klara av Metroid Fusion, får se hur många timmar det blir
Klarade det på 5 timmar & 6 minuter, nästa gameplay kommer bli kortare

Will Siv

Det här är den 150:e filmen som hamnar i min Favorit lista  :) 

Screenshot_20250706-210210~2.png
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet  6 juli 2025 kl. 21:08:06Det här är den 150:e filmen som hamnar i min Favorit lista  :) 

Du kan inte se denna bilaga.
Du kan inte se denna bilaga