Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 14 november 2025 kl. 14:05:48Vilka trevliga collage ni båda har gjort, ett vackert sätt att visa uppskattning för dem som ger er glädje.
Tack för berömmet.

Citat från: MOA skrivet 14 november 2025 kl. 14:09:32Inte otippat att hälften är Disney Prinsessor
Jepp, så är det, de flesta på bilden är karaktärer från Disney, sen är det även några som kommer från andra företag också.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 november 2025 kl. 14:13:52Här är de jag känner igen;

- Powerpuffpinglorna

- Prinsessan Peach och Prinsessan Rosalina, båda från Super Mario

- Prinsessan Zelda

- Dot och Kängurun

Men vilka är resten?
Komplett lista för alla som är obekanta med dessa kvinnor:
Samus Aran
Prinsessan med brunt hår & gul klänning heter Daisy & inte Peach
Sprixie Prinsessorna från Super Mario 3D World
Meg Crimson

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 november 2025 kl. 14:17:34Tack för berömmet.
Jepp, så är det, de flesta på bilden är karaktärer från Disney, sen är det även några som kommer från andra företag också.
Några av dom som är längst ner känner jag inte igen men många av dessa filmer har jag aldrig sett så

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Will Siv

Glömde vissa det här.

Vilket fynd jag gjorde för några veckor sen  :D

IMG_20251009_184148_HDR.jpg
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 21:17:06Glömde vissa det här.

Ovanliga Byggare Bob DVD:er som var svåra att få tag på eller?

Lillefot

Citat från: Will Siv skrivet Igår kl. 21:17:06Glömde vissa det här.

Inte illa.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Monsieur Hulot

Nu har äventyraren och våghalsen Anders Grandien anlänt till Japan🇯🇵! :D

Om någon undrar vad detta är för något så handlar alltså om en ung man vid namn Anders Grandien som cyklat från Sverige till Japan. Ett av syftena med resan är att samla in pengar till Cancerfonden, då hans egen pappa dog i cancer. Han har fått 80 000 kronor som ska gå till fonden.

Hans pappa, Bo Grandien, var diktare och skrev dikter om att rida i Mongoliet. Nu har sonen själv förverkligat drömmen. När han kom fram till Mongoliet red han genom där på häst.

Att cykla genom flera länder är verkligen inte illa!

gstone

Fin affish

gstone

Jag köpte en massa filmer i söndags 

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 08:22:40Nu har äventyraren och våghalsen Anders Grandien anlänt till Japan🇯🇵! :D

Om någon undrar vad detta är för något så handlar alltså om en ung man vid namn Anders Grandien som cyklat från Sverige till Japan. Ett av syftena med resan är att samla in pengar till Cancerfonden, då hans egen pappa dog i cancer. Han har fått 80 000 kronor som ska gå till fonden.

Hans pappa, Bo Grandien, var diktare och skrev dikter om att rida i Mongoliet. Nu har sonen själv förverkligat drömmen. När han kom fram till Mongoliet red han genom där på häst.

Att cykla genom flera länder är verkligen inte illa!
Vilken hjälte! Nytt rekord för alla cyklister uppnått

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 11:05:47Vilken hjälte! Nytt rekord för alla cyklister uppnått
Det håller jag med om!