Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Den trevliga och positiva tråden!

Startat av Adam Larsson, 25 februari 2022 kl. 21:31:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet 23 mars 2026 kl. 23:09:30@MOA kanske jag redan frågat, men har du sett Kalles klätterträd innan vi nämnt serien på forumet? Kommer semester-delen i så fall bli din första kontakt med den?
Sveriges Baksida blir min första kontakt med Kalles Klätterträd men när är än så länge inte.bestämt

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet 23 mars 2026 kl. 23:34:46Sveriges Baksida blir min första kontakt med Kalles Klätterträd men när är än så länge inte.bestämt
Ingen stress, det blir när det blir! Kom dock ihåg att nämna i videon att avsnittet egentligen heter Att åka på semester ;)

Will Siv

https://www.svtplay.se/video/jLJoZRy/sm-veckan/skidor-masstart-20-km

En av damåkarna var en av mina klasskamrater i grundskolan  :)

Förresten, vart tog mitt förra inlägg (här) vägen  ???
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 26 mars 2026 kl. 16:12:12https://www.svtplay.se/video/jLJoZRy/sm-veckan/skidor-masstart-20-km

En av damåkarna var en av mina klasskamrater i grundskolan  :)

Förresten, vart tog mitt förra inlägg (här) vägen  ???
Vad var det för inlägg Will & skrev du det nyligen. Om du inte tog bort det är det väldigt könstigt

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 26 mars 2026 kl. 17:02:22Vad var det för inlägg Will & skrev du det nyligen. Om du inte tog bort det är det väldigt könstigt
Jag skrev det igår, det var exakt samma som det här: https://www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=17571.435#msg242800

Det är väl inte nån här som är så pro-AI, eller........
- what.

Lillefot

Då var det bekräftat (för några dagar sedan tekniskt sett), Filmstaden kommer ha popcornbägaren som ser ut som Yoshi i samband med Mario Galaxy-filmens premiär:

Hoppas bara den finns kvar när vi går och ser den...
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 26 mars 2026 kl. 18:19:34Då var det bekräftat (för några dagar sedan tekniskt sett), Filmstaden kommer ha popcornbägaren som ser ut som Yoshi i samband med Mario Galaxy-filmens premiär:

Lycka till med biobesöket, hoppas det ni får det fint.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 26 mars 2026 kl. 18:19:34Då var det bekräftat (för några dagar sedan tekniskt sett), Filmstaden kommer ha popcornbägaren som ser ut som Yoshi i samband med Mario Galaxy-filmens premiär:

Gulligaste bägaren jag sett :D vill äga den för jag kommer inte se filmen på bio

Simon Axelsson

Lite mer än en vecka sen det offentliggjordes. Kostar nästan 400 spänn.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 35

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 mars 2026 kl. 19:56:54Lite mer än en vecka sen det offentliggjordes. Kostar nästan 400 spänn.
Hjälp...! Det var inte lite saftigt - är det någon enormt stor popcornbägare, som rymmer flera liter...?

Simon Axelsson

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 mars 2026 kl. 22:34:53Hjälp...! Det var inte lite saftigt - är det någon enormt stor popcornbägare, som rymmer flera liter...?
Vet inte hur mycket den rymmer, men stor är den allt.
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 35

Lillefot

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 26 mars 2026 kl. 22:34:53Hjälp...! Det var inte lite saftigt - är det någon enormt stor popcornbägare, som rymmer flera liter...?
Svårt att säga med säkerhet, men utifrån bilden ser den inte jättestor ut när det gäller volymen.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Daniel Hofverberg

Citat från: Simon Axelsson skrivet 26 mars 2026 kl. 23:26:01Vet inte hur mycket den rymmer, men stor är den allt.
Frågan är ju hur mycket större den är än en vanlig stor popcornbägare (det biograferna kallar för "Stor popcorn"), som på de flesta håll kostar strax under hundralappen...?

Monsieur Hulot

@MOA om du någon gång i framtiden kommer göra en reaktionsvideo på avsnitt 2 av Farbrorn som inte vill va stor har jag ett litet förslag:

Jag hittade en slump ett videoklipp där avsnittet (som heter Att ha en kompis) av TV2-hallåan Henrik S. Järrel. För att det ska kännas som att det verkligen är på TV du ser innehållet på kanske du ska se på presentationen med Järrel innan du sätter igång "Farbrorn"? :)

Kom ihåg att det bara är ett förslag.

https://www.youtube.com/watch?v=WCZJBFRj_D8

Skokaka

Mycket välgjord. ;D