Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Gick The Critic på tv i Sverige ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Kommer Hans Wahlgren bli fattig eller rent av bankrutt nu ?

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet  9 november 2023 kl. 11:50:55Kommer Hans Wahlgren bli fattig eller rent av bankrutt nu ?
Han är knappast luspank, så jag är övertygad om att det finns oerhört många personer i Sverige som har det betydligt svårare än han...

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  9 november 2023 kl. 11:50:55Kommer Hans Wahlgren bli fattig eller rent av bankrutt nu ?
Disneyfantasten har förstått fel, de är inte skilda.

gstone

gstone

Vilken streamingyjänst i Sverige har Woody Allans Filmer ?

MOA

Har mataffärerna börjat sälja pepparkakor,Trocamust,Julmust,Juleskum & andra julsaker på Halloween där ni bor?

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 10 november 2023 kl. 13:20:14Har mataffärerna börjat sälja pepparkakor,Trocamust,Julmust,Juleskum & andra julsaker på Halloween där ni bor?
Det har de för fullt, så jag laddade upp kylen med lite Julmust precis.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 10 november 2023 kl. 13:20:14Har mataffärerna börjat sälja pepparkakor,Trocamust,Julmust,Juleskum & andra julsaker på Halloween där ni bor?
Jag gick förbi en Dollarstore butik i början av september och då fanns det redan både Halloween och juldekorationer...

Daniel Hofverberg

Juleskum har jag inte sett till här uppe än, men allt det andra har dykt upp på de flesta större butiker sedan en tid tillbaka. :)

gstone

På en sidonot Trucamust är så himla äckligt enligt mig 🤢😅

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 november 2023 kl. 16:14:25Jag gick förbi en Dollarstore butik i början av september och då fanns det redan både Halloween och juldekorationer...
Men varför så tidigt?Va pågår på deras kontor när dom gör dessa beslut?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 10 november 2023 kl. 17:48:56Men varför så tidigt?Va pågår på deras kontor när dom gör dessa beslut?
Jag vet inte, de har skyltfönster och på ena sidan stod ett skelett med en pumpa och på andra sidan en tomte bredvid en julgran.

RC

Om jag beställer en sak från CDON och det står att min order behandlas fast när jag kollar på produktsidan så står det bara "Tyvärr är produkten slut i lager hos den här handlaren. Titta gärna på våra andra produkter och erbjudanden." Vad betyder det för min redan beställda order som det står behandlas på?

Simon Axelsson

Citat från: RC skrivet 10 november 2023 kl. 19:30:34Om jag beställer en sak från CDON och det står att min order behandlas fast när jag kollar på produktsidan så står det bara "Tyvärr är produkten slut i lager hos den här handlaren. Titta gärna på våra andra produkter och erbjudanden." Vad betyder det för min redan beställda order som det står behandlas på?
Antingen att din order först skickas när de har fått in fler av produkten i lager, eller att du var en av de sista som hann beställa innan den tog slut. Du kommer få ordern oavsett.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats