Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

moviefan

Har ni sett Black Swan ?, jag tycker den är mycket bra. 

Skokaka

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 15:02:15En man & en kvinna är rätta svaret
Hasse Jonsson och Louise Raeder.

Skokaka

Hur kommer det sig att jag var helt plötsligt utloggad för en stund sedan? ???

Daniel Hofverberg

Citat från: moviefan skrivet  1 januari 2025 kl. 16:38:49Har ni sett Black Swan ?, jag tycker den är mycket bra.
Jag tycker också Black Swan är en mycket bra film, men det var länge sedan jag såg den - jag såg den på bio och sen något halvår senare på DVD eller Blu-Ray, men efter det har jag faktiskt inte sett filmen fler gånger. Vore kanske dags att göra det någon gång...

MOA

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2025 kl. 20:34:14Men dessa var ju dina favoritdubbare? ???
Ja men har en ny för i år, han är otrolig

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 21:01:27Ja men har en ny för i år, han är otrolig
Och vem är det om jag får fråga?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 januari 2025 kl. 21:10:37Och vem är det om jag får fråga?
Jag beskriver honom med ordet otrolig för han är den mest otroliga VA:n vi har

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 21:30:58Jag beskriver honom med ordet otrolig för han är den mest otroliga VA:n vi har
Men otrolig kan väl stämma in på jättemånga?

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  1 januari 2025 kl. 21:53:44Men otrolig kan väl stämma in på jättemånga?
Ja men jag använder det bara på en särskild man

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  1 januari 2025 kl. 22:04:10Ja men jag använder det bara på en särskild man
Johan Hedenberg.

Skokaka

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2025 kl. 20:23:29Åh, jag hajar.
Kom att tänka på det, jag själv smakade lite på cider vid något nytt år, och jag blev nog besatt, så det var lika bra att de dolde resten för mig.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  1 januari 2025 kl. 22:05:16Johan Hedenberg.
Yes min nya favorit, han har mycket mer talang än Hasse. Min kärlek växte efter att ha sett Rockos Modern Life & Bautastensmällen, Johan har förvånat mig mer än alla andra VA & ingen annan får originalet att låta dåligt som han gör. Johan är bara vår bästa & mest otroliga VA, så otrolig har Hasse aldrig varit