Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

BPS

Citat från: Skokaka skrivet 27 april 2025 kl. 23:58:38Mitt aprilskämt i denna året för mina online vänner var att jag tänkte ta livet av mig. Öh... Var detta lite för långt? I typ förra året så var mitt aprilskämt om att jag tänkte sluta vara online, och de tog också detta på allvar, så jag vet inte...
Jag vet inte hur det är för andra men döden är det väl underförstått att man inte skämtar så om.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 27 april 2025 kl. 23:58:38Mitt aprilskämt i denna året för mina online vänner var att jag tänkte ta livet av mig. Öh... Var detta lite för långt? I typ förra året så var mitt aprilskämt om att jag tänkte sluta vara online, och de tog också detta på allvar, så jag vet inte...
För hela Mezzabotta Paiola Skokaka! Skämta aldrig om det där! Hade du skrivit det här hade jag seriöst trott att du varit seriöst. Om du tänker fortsätta skämta så ta något mindre allvarligt

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 april 2025 kl. 11:03:00För hela Mezzabotta Paiola Skokaka! Skämta aldrig om det där! Hade du skrivit det här hade jag seriöst trott att du varit seriöst. Om du tänker fortsätta skämta så ta något mindre allvarligt
Vilket uttryck. Men ja, en del skämt går åt pipan, trots att det tar plats i Första April...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 april 2025 kl. 21:08:03Vilket uttryck. Men ja, en del skämt går åt pipan, trots att det tar plats i Första April...
Det där gick extremt åt pipan...sög så hårt

Will Siv

Vet inte om jag ska ställa frågan här, men.......

Jag läste i nåt ämne om en animerad serie där Sharon Dyall spelar en pojke, men jag kommer inte ihåg vilket ämne och vad serien heter (bara att den var från 1990-talet/början av 2000-talet)

Vilken serie var det  ???

(Vet inte heller om det står credits på hemsidan)
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 28 april 2025 kl. 23:18:05Vet inte om jag ska ställa frågan här, men.......

Jag läste i nåt ämne om en animerad serie där Sharon Dyall spelar en pojke, men jag kommer inte ihåg vilket ämne och vad serien heter (bara att den var från 1990-talet/början av 2000-talet)

Vilken serie var det  ???

(Vet inte heller om det står credits på hemsidan)
Nästan som det där programmet som sändes på SVT för några år sedan där Myrra Malmberg medverkar

Disneyfantasten

Jag tycker att bl.a. systrarna Sandén (Molly, Mimmi & Frida), Mikaela Ardai Jennefors, Amy Diamond Deasismont, Linn Ehrner, Ida On, Carro Hermansson-Persson, Linda Åslund-Blomgren, Emelie Clausen, Dominique Pålsson Wiklund, Wiktoria Johansson, Ellen Bergström, Clara Henry, m.fl. har liknande röster och det kan vara jättesvårt att särskilja dem.

Så, då undrar jag: hur kan jag bära mig åt för att skilja deras röster åt?

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 maj 2025 kl. 21:56:36Jag tycker att bl.a. systrarna Sandén (Molly, Mimmi & Frida), Mikaela Ardai Jennefors, Amy Diamond Deasismont, Linn Ehrner, Ida On, Carro Hermansson-Persson, Linda Åslund-Blomgren, Emelie Clausen, Dominique Pålsson Wiklund, Wiktoria Johansson, Ellen Bergström, Clara Henry, m.fl. har liknande röster och det kan vara jättesvårt att särskilja dem.

Så, då undrar jag: hur kan jag bära mig åt för att skilja deras röster åt?
`jag håller med om låter lika

glad jag inte är den ända som tycker det :)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Vilket Mario Party spel borde jag köra först på Switchen? Har inte spelat ett enda & undrar därför

Skokaka

Citat från: MOA skrivet  4 maj 2025 kl. 14:03:30Vilket Mario Party spel borde jag köra först på Switchen? Har inte spelat ett enda & undrar därför
Själv har jag Super Mario Party och Mario Party Superstars, så...

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 maj 2025 kl. 21:00:25Själv har jag Super Mario Party och Mario Party Superstars, så...
Ändrade mig & tänkte börja med Mario Party 9 för att jag var galen i det för över 10 år sedan

MOA

Finns det någon dubbningsnörd som man inte kan lita på? Hoppas inte lögnaren befinner sig i närheten

gstone

Vem är Sveriges motsvarighet på Paris Hilton ?

moviefan

Hur ofta ser ni på filmer ? 

gstone