Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 06:56:14Nej, jag har också stött på det.
Jag inaktiverade modulen som har orsakat problem i natt, så efter midnatt bör du inte ha stött på det. Jag kan bara beklaga problemen - tydligen är det något med modulen som ska förhindra DoS-attacker som inte fungerar så bra som det var tänkt, och som är alldeles för aggressiv och blockerar ut även oskyldiga användare... :(

Jag ska undersöka det här, men tills jag hittar en hållbar lösning har jag stängt av modulen ifråga, så att ingen ska drabbas av det här.

moviefan

Har ni sett A Beautiful Mind ?  Tycker den är mycket bra, den är en blandning mellan thriller och drama. 

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet Idag kl. 09:16:44Jag med
Men inte sedan sent igår kväll, hoppas jag?