Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: moviefan skrivet Idag kl. 09:21:06Har ni sett Super Mario Bros filmen, är den sevärd ?
Citat från: Disneyfantasten skrivet Idag kl. 10:05:58Det är väl en smaksak, men ja, jag tycker den var det, har inte sett den sedan premiär-tiden, men jag minns att jag tyckte den var ganska bra (en stabil sjua), men inte så mycket mer, men det är självklart bara en personlig åsikt från min sida.
Citat från: Daniel Hofverberg skrivet Idag kl. 13:42:15Jag tycker absolut att den är sevärd - en riktigt bra film, även om den nog blir ännu bättre om man är insatt i Nintendo-spel. Jag såg filmen på bio med min bror, hans fru och deras två barn; och alla oavsett ålder uppskattade den - vilket är väldigt ovanligt, måste jag säga.

Det är alltså en av fåtalet animerade filmer som även fullvuxna utan barn uppskattar, för annars brukar ju de flesta vuxna inte vilja ge det mesta animerat en chans (möjligtvis med undantag för en del japansk anime).
Citat från: MOA skrivet Idag kl. 14:02:15Så sevärd & hoppas att uppföljaren blir ännu mer sevärd ;D
Känns trist att upprepa, men... Ja, den är värd att se. Kan man dessutom sin Nintendo är den verkligen guld.

Ser också fram emot uppföljaren.  :D

Daniel Hofverberg

Citat från: Erika skrivet Idag kl. 14:33:28Kan man dessutom sin Nintendo är den verkligen guld.
Ja, jag märkte att min bror uppskattade den ännu mer än mig; säkerligen då han är mer insatt i Nintendos spel än jag som inte spelat på flera decennier...

moviefan

Brukade ni spela Mario ? Jag spelade det ofta, när jag var yngre. Jag och syrran min, spelade. hade 1an 2an och 3an. 

MOA

Citat från: Erika skrivet Idag kl. 14:33:28Känns trist att upprepa, men... Ja, den är värd att se. Kan man dessutom sin Nintendo är den verkligen guld.

Ser också fram emot uppföljaren.  :D
Yes är en sann nörd & det är verkligen guld
Citat från: moviefan skrivet Idag kl. 14:50:39Brukade ni spela Mario ? Jag spelade det ofta, när jag var yngre. Jag och syrran min, spelade. hade 1an 2an och 3an.
Också spelat men aldrig klarat av, nu spelar jag mest Super Mario Galaxy 2 som är enda Mario spelet jag nästan klarat av med 100%
Finns ett ännu bättre spel som jag lyckas klara av med 100% & det är det bästa Nintendo skapat

Will Siv

Är inte Krab Burgare hans "paradrätt"  ???
- what.

moviefan

Har ni sett Strandvaskaren 2004 ? Det är en svensk thriller.