Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 19:33:11Det glädjer att mina ord uppskattas :)
Glädjande Att Du finns på forumet
Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 19:47:23Hehe. Den första är nästan rätt. Jag är mörkhårig, men bär inte hatt. ;)
Du bär säkert keps istället LoL

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Igår kl. 20:02:30Glädjande Att Du finns på forumet

Du bär säkert keps istället LoL
Det är återigen kul att min aktivitet uppskattas :)

Keps har jag inte burit på sisådär 10 år, jag vet inte varför jag slutade med det.

Monsieur Hulot

På tal om ordet fancy som precis nämnts här av @gstone uppstår det nu två frågor från mitt håll:

1. Betyder fancy flott eller lyxig?

2. Oavsett vad kom jag att tänka på en sak med att vara flott; anser ni att det är fult att dua kungligheter?

gstone

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:09:07På tal om ordet fancy som precis nämnts här av @gstone uppstår det nu två frågor från mitt håll:

2. Oavsett vad kom jag att tänka på en sak med att vara flott; anser ni att det är fult att dua kungligheter?
menade flott i detta sammanhang
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 20:09:07På tal om ordet fancy som precis nämnts här av @gstone uppstår det nu två frågor från mitt håll:

en del ord har mer än en mening
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Lyxig skulle jag säga & det andra kan jag inte svara på