Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.

Nilsson

Monsieur Hulot

Citat från: Anderstittar skrivet Idag kl. 01:41:44Ja, nu vet jag~  ;)
Hej! Kul att du också tittat in här! :D Alltid lika kul när en Youtuber skriver här!

Citat från: Nilsson skrivet Idag kl. 14:28:42Skoj att du hittade hit  :D
Jag håller med!

2009 utkom en bok Allan Edwall vid namn Då kan man lika gärna kittla varandra (rekommenderas varmt att läsa), och av de Astrid-roller han gjorde var han mest nöjd med Paradis-Oskar i Rasmus på luffen.

Han tyckte förvisso om rollfiguren Mattias i Bröderna Lejonhjärta (som du tittat på), men han kom inte bra överens med Lars Söderdahl som spelade Skorpan. Lite ironiskt! ;D

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 16:34:11Hej! Kul att du också tittat in här! :D Alltid lika kul när en Youtuber skriver här!
Jag håller med!

2009 utkom en bok Allan Edwall vid namn Då kan man lika gärna kittla varandra (rekommenderas varmt att läsa), och av de Astrid-roller han gjorde var han mest nöjd med Paradis-Oskar i Rasmus på luffen.

Han tyckte förvisso om rollfiguren Mattias i Bröderna Lejonhjärta (som du tittat på), men han kom inte bra överens med Lars Söderdahl som spelade Skorpan. Lite ironiskt! ;D
Vad jag läste så gillade inte Allan Edwall att spela Anton Svensson. Han ville inte bli förknippad med den elaka pappan så dom försökte göra honom roligare än i böckerna, vet inte om det blev bra resultat

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 17:05:21Vad jag läste så gillade inte Allan Edwall att spela Anton Svensson. Han ville inte bli förknippad med den elaka pappan så dom försökte göra honom roligare än i böckerna, vet inte om det blev bra resultat
Mycket riktigt! Allan tyckte varken om att spela pappa Anton eller bli påmind om honom.

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 17:14:06Mycket riktigt! Allan tyckte varken om att spela pappa Anton eller bli påmind om honom.
Fattar varför han gillade Paradis Oskar, han är en riktig livsnjutare

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 19:02:38Fattar varför han gillade Paradis Oskar, han är en riktig livsnjutare
Ja, han är underbar!

MOA

Var det inte så att Mattias & Skorpan hade en morfar & barnbarn relation? Dåligt att Allan & Lars inte kom överens i verkligheten

Monsieur Hulot

Citat från: MOA skrivet Idag kl. 20:34:24Var det inte så att Mattias & Skorpan hade en morfar & barnbarn relation? Dåligt att Allan & Lars inte kom överens i verkligheten
Återigen rätt!

Lars Söderdahl gömde tydligen Allan Edwalls pipa under inspelningen för en småsak. Jag vet inte om det var något mer som gjorde att de var ovänner i verkligheten.

gstone

kan trans kvinnor bli gravid ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Idag kl. 20:42:28Återigen rätt!

Lars Söderdahl gömde tydligen Allan Edwalls pipa under inspelningen för en småsak. Jag vet inte om det var något mer som gjorde att de var ovänner i verkligheten.
Smart att inte röka pipa LoL