Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: MOA skrivet 16 oktober 2023 kl. 20:53:19Varifrån kommer denna bild på Hasse?Han måste va ganska ung här
Tror bilden är från filmen En häxa i familjen.

MOA

Citat från: Erika skrivet 16 oktober 2023 kl. 20:58:51Tror bilden är från filmen En häxa i familjen.
Den filmen måste va över 20 år gammal,Hasse har förändrats mycket sen dess

gstone

Jag vill fråga om en jätte konstig sak med min Netflix!😫😯😦
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 oktober 2023 kl. 15:59:30Jag vill fråga om en jätte konstig sak med min Netflix!😫😯😦
Vad e de som så könstigt med Netflix om man får fråga?

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 oktober 2023 kl. 16:48:59Vad e de som så könstigt med Netflix om man får fråga?
Det här kan ta en stund att förklara ;)

gstone

Citat från: MOA skrivet 18 oktober 2023 kl. 16:48:59Vad e de som så könstigt med Netflix om man får fråga?
På mobiln kan se kommande filmer och även se trailers för dom.

På IPaden kan man se kommande filmer men inte se trailers för dom

Och på TVen i mitt sov rum kan man inte äns se kommande filmer.

Varför är det så olika ? :o

MOA

Citat från: gstone skrivet 18 oktober 2023 kl. 17:09:59På mobiln kan se kommande filmer och även se trailers för dom.

På IPaden kan man se kommande filmer men inte se trailers för dom

Och på TVen i mitt sov rum kan man inte äns se kommande filmer.

Varför är det så olika ? :o
Så könstigt

gstone

gstone

Nu när den animerad Princess musikalen Spellbound kommer släppas på Netflix istället för Apple TV nästa år kankse det är ännu större chans att den dubas till svenska ? :D

https://www.msn.com/en-us/movies/news/skydance-shocker-david-ellisons-animation-deal-moves-from-apple-to-netflix-spellbound-set-for-2024/ar-AA1isQ5r

MOA

Kan inte namnen på alla dessa hjältinnor & vilka sjunger förutom Anne-Marie,Irene,Crysta,Tummelisa,Odette,Anastasia, Kayley,Tzipporah,Miriam,Rödluvan & Poppy

gstone

Vist är Yamineth Dyall sångerska till yrket ?

MOA

Citat från: gstone skrivet 20 oktober 2023 kl. 16:48:08Vist är Yamineth Dyall sångerska till yrket ?
Hur e hon släkt med Sharon Dyall?

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2023 kl. 16:49:43Hur e hon släkt med Sharon Dyall?
Yamineth är hennes brorsdotter.

MOA

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 20 oktober 2023 kl. 16:59:05Hur kom dom ens på de namnet...
Namnet kanske är ovanligt för dig men du måste tänka på att det finns en värld utanför Sverige.