Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Viste ni att Piff och Puff - Räddningspatrullen  skulle vara en Bernard och Bianca  tv serie från början ? :D
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 13 juni 2023 kl. 12:32:06Viste ni att Piff och Puff - Räddningspatrullen  skulle vara en Bernard och Bianca tv serie från början ? :D
Du behöver faktiskt inte skriva samma sak i mer än en tråd. Det räcker gott och väl att hålla sig till en tråd för samma upplysning. :)

Det blir bara rörigt att skriva i mer än en tråd, då det kan resultera i svar som hamnar på helt olika ställen och personer som inte ser vad andra har skrivit...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juni 2023 kl. 19:39:17Du behöver faktiskt inte skriva samma sak i mer än en tråd. Det räcker gott och väl att hålla sig till en tråd för samma upplysning. :)

Det blir bara rörigt att skriva i mer än en tråd, då det kan resultera i svar som hamnar på helt olika ställen och personer som inte ser vad andra har skrivit...
Förlåt  :-\

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 13 juni 2023 kl. 19:39:17Du behöver faktiskt inte skriva samma sak i mer än en tråd. Det räcker gott och väl att hålla sig till en tråd för samma upplysning. :)

Ska jag ta bort ?

gstone

Vad btyder halvmaskulina röst n?

gstone

gstone

Vad tycker ni om dom svenka trailerna till Nimona och Elio ?

gstone

Har ni sett bliden att Poppys syster jag la upp ? :D

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 16 juni 2023 kl. 20:19:00Har ni sett bliden att Poppys syster jag la upp ? :D

Det har jag, det ska bli intressant att se det, ungefär en Aladdin-situation med andra ord*.

För att förklara: Aladdin tros vara föräldralös men i tredje långfilmen får man veta att han har en fader.

gstone

Har animerade filmernas regissörer någon inblandning i dom svenska dubbningar ?

gstone

Vill ni se lite läkta bilder från filmen Spellbound ?

gstone

Om jag frågar Jonas Jakobsen Liljehammar, Linda Åslund erller Ester Sjögren efter att filmen kommit ut så klart vem som dubbar Nicole Byers roll på svenska i Ruby Havemonster tror du dom kan svara mig ?

gstone

Stämmer det verkligen att folk har tröttnat på Disneys politiska ställningstaganden och därmed inte går och ser deras filmer ?

Det låter nästan för dumt för att vara sant.

Men man vet aldrig  :-\

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 18 juni 2023 kl. 00:16:12Stämmer det verkligen att folk har tröttnat på Disneys politiska ställningstaganden och därmed inte går och ser deras filmer ?

Det låter nästan för dumt för att vara sant.

Men man vet aldrig  :-\
Om folk nu har tröttnat på Disney, så tror jag knappast att det beror på politiska ställningstaganden - av den enkla anledningen att många andra filmbolag världen över har betydligt tydligare politiska ställningstaganden än Disney, som trots allt hållit en väldigt låg profil i många år. Så skulle man undvika Disney på grund av det, måste man ännu mer undvika hundratals andra filmbolag; och då blir det inte så mycket kvar...

Nu har Disney i och för sig sakta tagit steget in i 2000-talet, men det är ju fortfarande bara isolerade fall och inget som genomsyrar alla produktioner...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 19 juni 2023 kl. 22:23:36Om folk nu har tröttnat på Disney, så tror jag knappast att det beror på politiska ställningstaganden - av den enkla anledningen att många andra filmbolag världen över har betydligt tydligare politiska ställningstaganden än Disney, som trots allt hållit en väldigt låg profil i många år. Så skulle man undvika Disney på grund av det, måste man ännu mer undvika hundratals andra filmbolag; och då blir det inte så mycket kvar...

Nu har Disney i och för sig sakta tagit steget in i 2000-talet, men det är ju fortfarande bara isolerade fall och inget som genomsyrar alla produktioner...
Jag har inga problem med det,