Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Diverse frågor

Startat av Disneyfantasten, 26 februari 2022 kl. 21:56:52

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lillefot

Citat från: MOA skrivet 16 juni 2024 kl. 13:56:37Har ni några favoritspråk?
Franska, Japanska och Nederländska för att nämna några
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 16 juni 2024 kl. 14:27:10Franska, Japanska och Nederländska för att nämna några
Danska, Franska, Norska, Spanska & Japanska
Italienska är nästan en favorit också men ultimata favoriten är japanska, älskar det :D

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 15 juni 2024 kl. 23:36:45Bara för att du är ensambarn, mina syskon bråkade mycket när dom var små, brorsan var fruktansvärd dryg mot syrran. Jag var inte så när jag var barn men mina syskon är mycket äldre än mig. Nu har dom växt ifrån alla bråk & vi är en nära syskonskara
Du verkar ha skött dig väldigt bra, va' det dock inte jobbigt när dom bråkade förr i tiden? 

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 juni 2024 kl. 01:50:16Du verkar ha skött dig väldigt bra, va' det dock inte jobbigt när dom bråkade förr i tiden?
Det var mest innan jag föddes, dom slutade när dom blev tonåringar

MOA

Finns det en bra sida där man kan skapa omröstningar? Konceptet kommer användas i en framtida engelska video

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 19 juni 2024 kl. 19:45:52Finns det en bra sida där man kan skapa omröstningar? Konceptet kommer användas i en framtida engelska video
Man kan skapa omröstningar är alla de olika tavlorna inte bara Omröstningar, listor och sammanställningar.

gstone

Gillar någon här filmen Fire and Ice  ?
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Är jag rasistisk för att jag inte gillar asiatisk mat ?😨🥺

Lillefot

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2024 kl. 20:36:01Är jag rasistisk för att jag inte gillar asiatisk mat ?😨🥺
Nej. Om det skulle vara på det sättet så skulle en stor majoritet på jorden vara automatisk rasistiska, för de flesta har säkert någon maträtt från ett visst land som de inte är förtjusta i.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2024 kl. 20:32:57Gillar någon här filmen Fire and Ice  ?
Rotoskopad vuxenfilm, aldrig sett & den finns troligen inte på svenska
Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 juni 2024 kl. 19:49:25Man kan skapa omröstningar är alla de olika tavlorna inte bara Omröstningar, listor och sammanställningar.
Nej inte här, tänker inte skicka folk från runt i världen bara för att rösta i några ämnen. Nu frågade jag efter en helt annan sida där man kan skapa omröstningar

gstone

Citat från: MOA skrivet 19 juni 2024 kl. 21:17:40Rotoskopad vuxenfilm, aldrig sett & den finns troligen inte på svenska
Den kan väl ändå vara bra ? ???

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 juni 2024 kl. 21:25:00Den kan väl ändå vara bra ? ???
Ja om jag hittar ett sätt & se den på, är nog allt annat än lätt

gstone